Midzomernacht Rally – Porsche Owners Club Antwerp

Home Forum Porsche Uitstappen Midzomernacht Rally – Porsche Owners Club Antwerp

• Maker
    Discussie
  • A Midsummer Night’s Rally
    zaterdag 18 juni 2011

Een rally ‘s avonds en ‘s nachts in de streek tussen Gent en Knokke!

Opmerking:

De deelnemers dienen uitgeslapen te zijn. Petzl of pil-lamp verplicht.

We spreken opnieuw af in

’t Boerenhof

Gentstraat 2

Oostakker

Timing:

Inschrijving en ontvangst met aperitief (witte wijn of fruitsap)van 18.30 tot 19.30

Diner: 20.00

Keuze van het menu:

Gentse stoverij (blauw-wit ras, eigen kweek) met frietjes en salade

Vispannetje

Vegetarische schotel

Briefing: 20.45

Vertrek rit: 21.00

Vermoedelijk tijdstip van aankomst: 01.00 uur, voor sommigen 02.00 of later

’s nachts ook nog een kaasbuffet met brood en de obligate ajuinsoep, gevolgd door de prijsuitreiking

Deelnameprijs: 45 € per persoon.

Gelieve in te schrijven via reply-mail naar president@poca.be

Het POCA-bestuur

Rudi Heymans

Porsche Owners Club Antwerp
    president@poca.be
    http://www.poca.be

+32 475 24 28 61

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
  • Lou

Mushroom schrijft:

@ Lou : Nee, ze heeft de blauwe, de rode waren een maatje te klein.

OK, goed zo. Ik zoek diegene die een rood paar mee had. Volgens mij heeft die 2 linkerschoenen mee 😕

@ Lou : Nee, ze heeft de blauwe, de rode waren een maatje te klein.

@ 8ees : insgelijks en tot één van de volgende 😉 Is bij mij ook een paar keer spannend geweest, zeker op dat stuk met dat losliggend grind waar bijna iedereen dacht dat ze één of andere lekke band hadden omdat de auto “all over the place” schoof 🙂
        Om nog maar te zwijgen over dat licht aan die wegenwerken, gevolgd door een niet voorziene chicane… 😉

Wij hadden ook nachtje geboekt!

Porscheke zag er mooi uit in het licht de zondag. 8) Heb precies de rally van de Westhoek gereden. Paar keer zeer spannend geweest tussen de velden. Gevolgd door hartgeklop en een kleine stilte met grote ogen. 😆
          Toch mooi 6de geeindigd en grote fles Duvel met ijsemmer mee naar huis mogen nemen. Een goede co-piloot is altijd half gewonnen! 🙂
          Leuk gezelschap met Tim, Wim (RJF) en Mushroom! 8)

Zoals ze zeggen in Geel ‘plezaant’

Lou

@ mushroom: Heeft jouw vriendin toevallig rode schoentjes?

😆 😆 😆 😀

rjf

Absoluut, wel vervelend toen we als verdwaalde zielen die groep tegenkwamen in tegengestelde richting op een baantje zo breed als een auto 😆

hadden daar toch veel geluk gehad,toen die stoet porschen opdoken; 😆

Idd 🙂
                    Vooral toen we daar al een kwartier doelloos aan’t rondtoeren waren en dan ineens een stoet Porsches (die wel de weg wisten) uit een zijstraat zagen komen 😉
                    Vriendin is ook heel happy met de gewonnen schoenen, nu nog de gepaste auto kopen… 😉

het was een geslaagde leuke rit,voor herhaling vatbaar

rjf

Nog mensen regio antwerpen die een treintje willen opzetten ?

Lou schrijft:

Hmm Olaf, volgens mij ben je vanuit het Gentse sneller in Brussel dan vanuit je thuisbasis, dus wat let je? 😛

‘t feit dat ik op zaterdagochtend zelf nog ‘n keer de route voor zondagochtend ga rijden (en hoop op geen weg-opbrekingen of andere vertragende middelen op de route) – vervolgens kan ik dan het roadbook definitief maken en voor alle deelnemers uit gaan printen en inbinden 😯

Net als bij jou: volgende keer beter ❗ 😉

Lou

Even een tipje van de sluier lichten……..

Het concept van de Midzomernachtrally zit dit jaar een tikkeltje anders in elkaar dan de vorige edities.

We proberen er een strak schema op na te houden zodat we vroeger zullen aankomen op de eindbestemming, kwestie van de rit minder vermoeiend te maken 8) en dat iedereen nog op tijd naar huis kan om ‘s anderendaags eventueel La Targa Passaggio mee te rijden.

Na het diner gaat het rustig aan richting Knokke en tijdens dit eerste deel zullen uiteraard de obligate vragen van de partij zijn. We zien elkaar terug op de tussenstop waar je het antwoordblad afgeeft en je even de benen kan strekken en je dorstige binnenkant laven 😉

Aangezien toch een aantal mensen last hebben van nachtblindheid en we van het tweede gedeelte geen kalvarietocht willen maken en alles superveilig willen houden, zijn er geen vragen meer te beantwoorden en kan ierdereen op eigen tempo 😈 naar de eindbestemming cruisen. Daar kan je opnieuw krachten opdoen bij het brood- en kaasbuffet en de uiensoep.

Op die manier vermijden we dat er nog teams zijn die overleg willen plegen met het thuisfront om nog de ontbrekende antwoorden op te zoeken en kunnen we sneller overgaan tot de prijsuitreiking.

CU 18 juni.

Lou

Hmm Olaf, volgens mij ben je vanuit het Gentse sneller in Brussel dan vanuit je thuisbasis, dus wat let je? 😛

Zelf moet ik met pijn in het hart verstek laten gaan voor de Targa Passaggio. Ik organiseer namelijk de MZN en ik heb een aantal helpers bij de rit die bij ons overnachten en die willen we natuurlijk ‘s anderendaags van een uitgebreid ontbijt voorzien. Jammer, maar volgende keer beter ❗

rjf

@ Wim: Idd, 1u s nachts en gietende regen, wij hebben de laatste 20 km afgekort en zijn rechtstreeks terug gereden. Was gewoon te vermoeiend voor de ogen 😯

PS. zijn er die een treintje willen vormen uit regio antwerpen ?

Wim

@Barrt, je bedoeld waarschijnlijk het weer dat beter moet zijn als vorig jaar hè. 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.