Mij even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Mij even voorstellen

• Maker
    Discussie
  • goede dag,

ik ben op dit forum gekomen, omdat ik mij een paar weken geleden een 911 sc 3l van 1979 zie foto
    Dit was een kinderdroom gelijk mijn HD aanschaf,
    Om eerlijk te zijn wet ik niets van auto’s , maar heb hier al veel info gevonden.
    Ik ben van de Kempen (Olen)
    ik heb al één vraag , ik zou mij willen aansluiten bij een club vereniging , uiteraard Porsche
    Voornamelijk om iets bij te leren en mensen te ontmoeten met de zelfde passie.
    alvast hartelijk thanks
    gr

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • Welkom op t forum !

Welkom Philippe

[quote=”Peter_Targa_84″ post=90900]
          Mijn P’keu staat ook steeds aan den druppellader. Start altijd als een zonnetje en ik begin dan vanzelf te lachen als ik vertrek :)[/quote]

Leve C-TEK :mrgreen:

Welkom trouwens en veel Porscheplezier

Geert.

Van harte welkom hier op het forum

XXX

Welkom hier op’t forum.
              Mijn P’keu staat ook steeds aan den druppellader. Start altijd als een zonnetje en ik begin dan vanzelf te lachen als ik vertrek 🙂

Welkom hier 😀

wekom , mooi P .op druppellader zetten is ok , maar als je in de buurt bent ook eens starten en toeren natuurlijk ! :applaus: :driver: :drink:

dank u,
                    indien ik in België ben, kom ik zeker langs,
                    hierbij een vraagje , ik werk soms voor lange tijd in het buitenland, ik vermoed dat ik het zelfde doe als mijn HD gewoon op de druppelaar zetten, of dient hij regelmatig gestart te worden ?
                    alvast
                    thanks

hartelijk dank aan allen ,
                      hier wat Fotos

Attachments:
                      • Foto0163.jpg

Als je je hier voorstelt ben je meteen lid van de leukste porscheclub van België, gewoon meelezen, posten en meedoen :relaxman: :driver:

Anoniem

Welkom.

Philippe van harte welkom hier ,en proficiat met de aankoop .
                            Hier zal je zeker je gading vinden .
                            Uitstappen worden door sommige forumleden georganiseerd en er zijn allerhande evenementen die we doen of bezoeken .
                            Binnenkort is er het 3de Real life Cafe ,dit is een gezellig samenkomen onder de forumleden .
                            Het volgende vindt plaats op 1april in Limburg .
                            Funny

welgekomen in porscheland !! en euh proficiat met je leuk speelgoedje : ben ook fiere eigenaar van een SC anno 1981…
                              En zin in een toerke ? gewoon effe posten, komt vanzelf reactie op ! en nu pictures aub
                              Den james oit regio Oislt en ninof

welkom, ben beniewd naar uw foto’s van de Porsche, en zeker en vast naar het RLC Limburg komen, dan kan je andere leden van het forum leren kennen :relaxman:

Welkom Philippe, ook van de Kempen lees ik, mooi.
                                  Foto’s van je aankoop graag, we love it :relaxman: :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.