Mij even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Mij even voorstellen

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Hi all,

Mijn naam is frac (Nick name) ben 38 jaar en heb vrouw en 2 kinderen.

Al een tijd passief aanwezig op porsche forum be en nl (ben Belg)

Ik heb 2 merken waar ik zot van ben namelijk porsche (targa en de boxster spyder (old en new)) en lotus seven reeks.

Heb nog geen van beide maar ben actief op zoek.

Grtz,
      Frac

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
      • welkom en succes met de zoektocht.

Hi Frac,

met een beetje onderhandelen en wat geld opzij (en als het echt uw goesting is) kan je daar iets heel moois van maken! Een 10K ga je daarvoor toch moeten rekenen denk ik zo.

Maar, weet dat je dan iets hebt waar je nog jaaaren plezier van kunt beleven.

kijk HIER eens om je een beeld te vormen over actuele prijzen en tarieven.

Dat is natuurlijk koffiedik kijken : wellicht wel als alles meevalt, misschien kan het ook dik tegenvallen als er “lijken” uit de kast vallen.

Wim

Klopt mijn rekening van 10k om deze auto in orde te krijgen of gaat het meer zijn?

Grtz,
                Frac

W&O heeft de reputatie om duur te zijn maar dan ook betere kwaliteit in de showroom te stallen

Wim

Ken iemand deze dealer, ervaring?

Ziet er mooie prijs uit alleen nog een 10k rekenen voor motor revisie? Wat denken jullie?

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/porsche/m931628022-porsche-911-sc-targa-82-bj-1982.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

Grtz,
                    Frac

jwelkom en oin the club ben ooh zoekende 😉

Hartelijk welkom Frac!

Hou ons op de hoogte van je ervaringen tijdens je zoektocht!

Wim

Welkom Frac, en succes met de zoektocht.

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.