Mij even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Mij even voorstellen

• Maker
    Discussie
  • Ik ben David , uit Limburg, altijd wel een BMW M rijder geweest en nog steeds eentje van 24J in mn bezit maar sinds vorig jaar overgestapt van een BMW M2 naar een nieuwe porsche cayman 2.0T manual zwart en direct tal van upgrades aan uitgevoerd
    nl;
    Carrera 20″ wielen 9.5 en 11×20″ 255/35/20 en 305/30/20 gespoten in kleur white gold van de RS2
    Techart frontlip
    GT4 spoiler
    H&R verlaging
    Custom made downpipe en uitlaat
    Stage 2 tune , 392pk
    BMC luchtfilter
    Custom made side stickers
    Lakverzegeling , glascoating
    etc…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 35)
  • 123

[quote=”993″ post=274571]Misschien heeft hij deze pas gekocht en is hij nog niet van het net afgehaald[/quote]

kan niet want hij zegt dat hij hem zelf gemod heeft,
      en de te koop advertentie zegt te koop van 1e eigenaar, en de mods zitten er al op.

denk dat den Dave ondertussen al met de noorderzon van het forum verdwenen is want is ondertussen al 3weken en 3dagen geleden dat hij in zijn eigen topic nog iets heeft gepost :salut: hoe zeggen ze dat ook weer: Hit and Run :ass: :ass:

nog niet afgehaald: dacht dat het dezelfde nrplaat was als in zijn eigen posts hier maar weet het niet zeker meer

Misschien heeft hij deze pas gekocht en is hij nog niet van het net afgehaald

De enige die het juiste antwoord weet, is “Dave72” zelf !

123

velgen kun je uiteraard verleggen.

Maar deze foto is identiek dezelfde bij originele post
              en op te koop link

Dus das dezelfde auto.

En nu kan het uiteraard iemand zijn die de foto’s van de OP misbruikt
              maar tis dan wel iemand die vlak bij hem in de buurt woont met Belgisch GSM nummer.

De velgen hebben inderdaad een ander kleur of zijn vervangen , maar ook de grotere remschijven en lichte kleur grotere remzadels zijn terug gewisseld tegen de originele.8)

Hoelanger je de foto’s aandachtig bekijkt, hoe langzamer zie je deze zeer mooie Cayman veranderen , net zoals een cameleon 😀

123

ik zeg niks over prijzen of echt of niet echt.
                  Kzou het echt niet weten wat die dingen waard zijn, ik volg het echt niet.

ging mij vooral over het feit dat er iemand bij het forum komt,
                  zijn auto voorstelt

en die elders gewoon te koop staat.

Dan vraag ik me af of die gewoon op het forum komt om te verkopen en het niet zegt. wat me bizar lijkt.

of wat er dan wel de bedoelign is van het forum joinen, met een auto die elders te koop staat.
                  Ik dus nie snap, en je kent me, ik heb niet echt een filter als ik iets niet snap dan zeg ik dat gewoon .. Moest ik er nog meer over denken had ik het ook wel gezegd, voorlopig gewoon niet snap 😀

Wim

Velgen zijn anders op sommige foto’s. Ofwel grijs ofwel zwart, dus precies 2 verschillende auto’s?

Ik moet Vandamme hierin bijtreden
                      Als men kijkt naar de aanpassingen die zijn uitgevoerd, reflecteert dit zich niet in de actuele vraagprijs op Autoscout
                      Ofwel is het een echt koopje ofwel lijkt het een “lepe verkopers” truc 8)

Ter vergelijking ; bij PRC Porsche in Lommel staan 2 echte Cayman- Techart te koop: voor een heel andere prijs weliswaar.
                      https://www.autoscout24.de/angebote/porsche-cayman-718-cayman-pdk-techart-benzin-weiss-1b4201aa-7fc4-4057-8f20-ac5dc700bd53?cldtidx=20
                      https://www.autoscout24.de/angebote/porsche-cayman-718-cayman-pdk-techart-benzin-schwarz-1bbbe8e3-c9f8-4d38-afa5-43bf445d5e65?cldtidx=19

inclusief met een complete bodykit van Techart en 21″” velgen

PM

Deze volg ik even :popcorn: :popcorn: :popcorn: 😀 😀 😀

123

[quote=”ZUFF-718″ post=274499]knappe 718

Is het deze of is het zijn “broertje” ?

https://www.autoscout24.de/angebote/porsche-cayman-2-0-turbo-benzin-schwarz-07c23080-cf25-562d-e053-e350040a9343?cldtidx=14%5B/quote%5D

exact dezelfde wagen…
                          zelfde foto, zelfde fotograaf die in de motorkap weerspiegeld, zelfde wolken.

Wat is er dan de bedoeling? is die dan te koop of wat?
                          Want je zegt dat je hem nog maar pas hebt en dat je zelf al die aanpassingen hebt gedaan.
                          Maar daar staat ie op autoscout te koop van de 1e eigenaar , met al die aanpassingen er al op?
                          Ik nie goed snap.

Erg netjes gedaan, fraaie Cayman! Indrukwekkend specificaties ook, bijna 200pk/liter!

Ive

Hele knappe wagen, proficiat

Knappe Cayman!
                                  Ik ben persoonlijk geen fan van grote spoilers maar op de glans van je lak ben ik wel jaloers :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 35)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.