Mij even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Mij even voorstellen

• Maker
    Discussie
  • Ik ben David , uit Limburg, altijd wel een BMW M rijder geweest en nog steeds eentje van 24J in mn bezit maar sinds vorig jaar overgestapt van een BMW M2 naar een nieuwe porsche cayman 2.0T manual zwart en direct tal van upgrades aan uitgevoerd
    nl;
    Carrera 20″ wielen 9.5 en 11×20″ 255/35/20 en 305/30/20 gespoten in kleur white gold van de RS2
    Techart frontlip
    GT4 spoiler
    H&R verlaging
    Custom made downpipe en uitlaat
    Stage 2 tune , 392pk
    BMC luchtfilter
    Custom made side stickers
    Lakverzegeling , glascoating
    etc…

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 35)
    • Welkom Dave !

Zeer mooie Cayman heb je :up:

Dat wordt dus uitkijken op de Limburgse wegen om hem eens te spotten :coolness:

[quote=”Yellow Submarine” post=274153][quote=”dave72″ post=274126]De stage 1 eerst bij BR-performance op 376pk en erna nog de custom uitlaat decat op maat laten maken en de bmc airfilter zelf geplaatst, totaal nu 392pk[/quote]

Gebruik je die PK’S ook?

Ik heb onlangs met de 718 GTS kunnen proefrijden. Gaat oerend hard maar waar kun je dat ontplooien?[/quote]

Heb vorig jaar eens een trackday gedaan in Spa en kan je je wel eens voluit laten gaan. 🙂

[quote=”dave72″ post=274126]De stage 1 eerst bij BR-performance op 376pk en erna nog de custom uitlaat decat op maat laten maken en de bmc airfilter zelf geplaatst, totaal nu 392pk[/quote]

Gebruik je die PK’S ook?

Ik heb onlangs met de 718 GTS kunnen proefrijden. Gaat oerend hard maar waar kun je dat ontplooien?

Welkom David
            Stunning Porsche congrats !

welkom, mooimooi 😯 :up:

De stage 1 eerst bij BR-performance op 376pk en erna nog de custom uitlaat decat op maat laten maken en de bmc airfilter zelf geplaatst, totaal nu 392pk

Welkom hier en proficiat met de schitterende cayman !

Welkom. Prachtige wagen !

XXX

Ferm machien David, knap met die velgen.

welkom, mooie wagen :up: :up: :up:

Welkom met je prachtige Cayman
                          Stage 2 van 300 naar 392 pk: bij Techart laten doen?

Welkom, mooi gedaan!

Welkom op het forum en veel rijplezier met de Cayman !!!

Welkom David uit Limburg! 🙂

Vette bak!:up:

Welkom op het Porsche forum. :drink:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 35)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.