mijlenteller P964

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 mijlenteller P964

• Maker
    Discussie

• Guido
    Deelnemer

ff op inpikken :driver:
      Ik heb ook een ex usa (alhoewel ze oorspronkelijk allemaal uit Stuttgart komen)
      mijn odometer geeft zowel kmh (kleine cijfers) als miles aan..(grote cijfers)
      Ik zoek dus een schijf die net het omgekeerde aangeeft. Geen volledige klok..enkel de schijf.
      als ik denk dat ik 70 rijd…rijd ik eigenlijk 112 :engeltje:
      Iemand die weet waar?

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
      • Ik heb dus momenteel 2 mogelijkheden.
        1. Enkel de wijzerplaat veranderen naar kmh en de teller in mijlen te laten (+/- 130 euro)
        2. Wijzerplaat en tandwieltje(s) vervangen en de teller naar kmh laten zetten …prijs x 3

Wat zouden jullie doen?

Een volle tank voor vadertje staat

Dit is dus 1 …..eigenlijk 2….redenen waarom ik de plaat van d’r km teller zou willen veranderen 😐

Attachments:
            • 20170802_141310.jpg
            Wim

Bestaat ook niet andersom wat jij wilt.
              Maar gewoon een snelheidsplaat in KM kopen en omzetten, en de rest (afstand en dagteller)in mijlen laten 💡

Nu staat op de wijzer plaat mijlen en Kmh met de mijlen in grote cijfers aan de buitenkant en kmh in kleine cijfers er naast/onder.
                Maar ik wil duidelijk kunnen zien hoe hard ik rijd en daarom had ik graag de snelheid in Kmh willen zien. En als de teller en dat teller verder in mijlen blijft….stoort mij niet (is bijzaak).
                Ik vind tacho’s in enkel Kmh …ofwel met mijlen in grote witte cijfers en Kmh in kleine bruine cijfers….maar niet Kmh in grote witte cijfers en mijlen in kleine cijfers.

[quote=”Litho” post=254707]… Ik zoek dus een schijf die net het omgekeerde aangeeft. Geen volledige klok..enkel de schijf.
                  als ik denk dat ik 70 rijd…rijd ik eigenlijk 112 :engeltje:
                  Iemand die weet waar?[/quote]

heeft je KM teller ook een dagteller of zit deze digitaal in je RPM teller? in het laatste geval heb je HIER de gezochte tellerplaat. de andere versie zal je op hun website ook wel kunnen vinden.
                  de opmerking van stef is terecht indien je nieuwe tellerplaat volledig ik KM staat en het gereden aantal mijlen optelt :think:

informeer evt eens bij Jan Van Gorp om hem in één keer deftig om te zetten.
                  Jan Van Gorp
                  Bel 148 2440 Geel (Belgie)
                  Tel: 003214589250
                  vangorp.jan@skynet.be

en zeg hem maar dat je z’n contactgegevens via porscheforum hebt ontvangen van die man met z’n gele E-type cabrio

Het stoort mij eigenlijk niet dat ie in mijlen telt….alleen de snelheid is opletten hier in belgenland :happydance:

ombouwen is een ander tandwieltje steken (+/- 10$)
                    Ik dacht van 16t naar 20t….of omgekeerd…

Best laten ombouwen, dan kloppen je Km en dagteller ook

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.