Mijn 2e rode P 944 S2 Cabrio voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Mijn 2e rode P 944 S2 Cabrio voorstellen

• Maker
    Discussie
  • Na een tijdje te hebben rondgekeken, toch mijn 2e rode cabrio gevonden. Een youngtimer 944 S2.
    Me dunkt een wagen met veel potentieel naar de toekomst toe.
    IMG_4161.JPG

IMG_4164.JPG

IMG_4169.JPG

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
      • Dat dacht ik ook al…..volgens mij vind je onder 20k geen goed exemplaar meer…. 🙄

IndyRed, klim is reeds een jaar geleden begonnen, toevallig weet ik nog de prijs voor jou auto, toen deze zes maanden geleden geadverteerd stond op Autoscout… 😉

Moeilijk om hierop een éénduidig antwoord te geven. Prijs wordt mede bepaalt door te verwachten kosten/investeringen. Maar ik zou op dit moment niet boven de 20K betalen voor een (op het eerste zicht) goed exemplaar.
              Zelf verwacht ik wel dat deze binnen de kortste tijd aan hun klim beginnen.
              Maar dit is enkel persoonlijk gevoel.

Proficiat ! Erg mooi.
                Voor mij, om een idee te krijgen:
                Wat is zo’n 944 S2 cabrio van rond de 150-200k km nu “waard” ?!?

XXX

Proficiat met de 2de rode :up: :up: :up:

Geert , was dat toevallig gene zilveren, ergens in de ‘Vloanders’? 😀

Zo ja, heb er ook effe contact mee opgenomen…

In alle geval , een heel fijne en veilige vakantie in Toscana gewenst!

Mooie wagen ! :up:
                      Eentje van mijn favorieten.

Enkele weken geleden zat een soortgelijke bij mij ook nog in de running , doch in laatste instantie besloot de eigenaar hem maar te houden. Verstandige beslissing , voor hem althans.
                      In’t verleden er al enkele laten schieten tegen belachelijke prijzen, achteraf gezien. Maar ja, dat is verleden tijd, hé.

Succes met de wagen en tot binnenkort op een of andere meeting IRL :drink:

Toffe wagen .
                        :up:

[quote=”Indy Red” post=235617]Idd Ollie, zopas aangekocht in het Luikse. De tweedehandsmarkt heeft hier blijkbaar niet veel geheimen hé :lol:[/quote]

Ik wil het aantal forummers dat regelmatig (lees: meermaals per dag/week/maand) de tweedehands sites afschuimen niet te drinken geven…. :drink: Mezelf inbegrepen. 😳

Mooi exemplaar, proficiat! :up:

Idd Ollie, zopas aangekocht in het Luikse. De tweedehandsmarkt heeft hier blijkbaar niet veel geheimen hé 😆

Heb hier sinds enige tijd tweelingzusje (of tweelingbroertje, wat is het eigenlijk ?) staan en heb me over aankoop nog geen moment beklaagd. Kan uiteraard qua performance niet tippen aan de 997 maar qua charme daarentegen mag zij/hij er zijn. Denk goede keuze voor plezier en voor investering. Succes ermee :happydance:

mooie aanwinst, proficiat :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.