mijn 911 sc ’81 RS look ! link filmpje

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes mijn 911 sc ’81 RS look ! link filmpje

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • [quote=”porschke”:1h5hf0lj]Leuk filmpje. Mooie wagen.
      Wat is er allemaal verandert aan de motor, ophanging ed?

Juist de bas van de muziek vond ik niet zo super. Maarja dat zegt een oude pepe van 26 😉 [/quote]

Motor niets veranderd. Toen ik hem 3 jaar geleden kocht had die wel een
      revisie gehad, dus hij is nog kurkdroog. 😀
      Wat niet zo van de binnekant van de auto kan gezegd worden in de winter, maar ja we kunnen ook niet alles hebben eh 😆
      Ophanging is nog met originele verstelbare draagarmen, dus beetje lager gezet.

[quote=”porschke”:1h5hf0lj]Leuk filmpje. Mooie wagen.

Juist de bas van de muziek vond ik niet zo super. Maarja dat zegt een oude pepe van 26 😉 [/quote]

Motor niets veranderd. Toen ik hem 3 jaar geleden kocht had die wel een
        revisie gehad, dus hij is nog kurkdroog. 😀
        Wat niet zo van de binnekant van de auto kan gezegd worden in de winter, maar ja we kunnen ook niet alles hebben eh 😆
        Ophanging is nog met originele verstelbare draagarmen, dus beetje lager gezet.

Leuk filmpje. Mooie wagen.

Juist de bas van de muziek vond ik niet zo super. Maarja dat zegt een oude pepe van 26 😉

Amai knappe wagen en filmke, eveneens de perfecte kleur 🙂 . Hij gaat precies ook nog goed vooruit.

Veel plezier ermee en veilige km’s

Mooi filmpje gemaakt, zou ik zelf ook wel eens willen doen, wachten op de zomer dus 😉 )

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.