Mijn 911 SC van 1978

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Mijn 911 SC van 1978

• Maker
    Discussie

• Geert Silverans
    Deelnemer

Graag stel ik mijn 911 SC aan jullie voor, laat maar weten wat jullie er van vinden 😀

Wagen is volledig opgelast geweest ( nieuwe dorpels, slotplaat etc ) en daarna volledig herlakt in de originele kleur.
      Alle rubbers rondom de wagen zijn vervangen.
      Motorblok afgesteld, nieuwe benzinepomp, nieuwe kettingspanners en nieuwe koppeling.
      Nieuwe inox uitlaatlijn van Dansk
      Interieur volleig herdaan; elektriciteit was knoeiboel en heb ik zelf volledig herdaan, speedo gereviseerd, nieuw tapijt geplaatst met 2 elektrische stoeltjes in Porsche nappa leder.
      Intussen nog veranderd; Originele fuchs velgen in 6 en 7×16 en auto beetje meer verlaagd.

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
    • Wim

kleinekastenteufel schrijft:

Zeveraar, ge snapt er niets van.

👿 👿 👿

Ik kan mij de reactie voorstellen als je het zo op deze manier post.
        Had er dan een ander icoontje bijgeplaatst. 😉 en niet 3x 👿

Mooi man. Ziet er super uit. Ook een fantastische kleur. Ik zou inderdaad op zoek gaan naar een setje fuchs velgen, al gaat dat een aardige cent kosten. Maar vermoed dat dat er nog wel bijkan, als ik zie wat er al aan gebeurd is ;-). Ofwel voor een setje namaak gaan.

Aan GETTE,en enkel ter informatie:

SC 1978 K-serie, vanaf augustus L-serie.

Deze SC’s werden standaard geleverd met de nog goed verkrijgbare en relatief betaalbare ATS-wielen en Dunlop SP Super-banden (6Jx15 185/70 VR voor, 7Jx15 215/60 VR achter).
            De sportmodellen geleverd met zeldzamere en duurdere 16 inch lichtmetalen FUCHS-wielen met Pirelli P7-banden (6J 205/55 VR voor, 7J 225/50 VR achter). De FUCHSen van modeljaar 1982 zwartgelakt met hoog gepolijste velgen.

Voor als U het goed hebt bevonden.

😳 😈 😳

Rustig jongens.

Was schertsend aan het adres van cab 88.

cab 88 schrijft:

Nice !!
              Ik zou die wielen erop laten, staat mooi zo en geeft het een iets modernere look zonder af te breken aan de auto.
              Succes met de ride.

Waarvan wij overigens dachten dat hij aan ‘t “zeveren” was en het juist andersom bedoelde.

Natuurlijk doet iedereen zijn goesting, wij hebben ook onze mening. In de muziek zijn er al genoeg racisten…(Raymond).

😉 😈 😉

anyway…. het is duidelijk wat de ‘voor’ en ‘na’-foto’s zijn 😉 , en het is leuk om te weten dat een oudere Porsche weer een liefhebber gevonden heeft die er de zorgen aan besteed om hem nog lang in ere te houden… Mooi zo!

kleinekastenteufel schrijft:

👿 👿 👿

Als ge dit op mijn bedoeld, merci !

Ik heb toch duidelijk gezegd dat er nog andere wielen op moeten komen, of zijn er nog dingen die volgens u ” om te zeveren zijn ”

Laat maar weten, dan weet ik tenminste waar het over gaat 😕

@Kleinekastenteufel : Ieder zijn smaak . Wielen zijn rap gewisseld . Een beetje respect voor andermans spul . De wagen is toch niet meer origineel (kleur , interieur ) en moet ook niet . Als de eigenaar ermee tevreden is , is dat het belangrijkste .
                    Die Puristen moeten dan maar elders hun super originele perfecte Porsche aan navanante prijs halen .
                    De mijne is ook niet origineel , maar alles kan binnen het half uur terug in originele staat gezet worden (alles is voorhanden)
                    Maar moet ik nu voor mensen zoals U ,origineel (en helemaal niet naar mijn zin) rondrijden omdat jullie dat nu éénmaal graag zien 🙄 👿

Echt niet hoor .

Daarbij heb ik door de jaren heen hopen criticasten gekend die het minste aan een (andere) wagen vonden om af te breken (al was het maar een steenslagje of krasje ) met de woorden “spijtig , jammer , zonde hé ” maar kom aub niet te dicht bij hun wagens .

Wie betaald bepaald , wil jij bepalen hoe een andere wagen eruit hoort te zien moet je die maar even aanschaffen .

My

👿 👿 👿

Anoniem

Nice !!
                        Ik zou die wielen erop laten, staat mooi zo en geeft het een iets modernere look zonder af te breken aan de auto.
                        Succes met de ride.

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.