Mijn 911 targa 3,2 is de deur uit..en t

Home Forum Zeverhoekje Mijn 911 targa 3,2 is de deur uit..en t

• Maker
    Discussie
  • Hoi P-Folks!

Inderdaad afscheid genomen van mijn 911 ’86 en hij zal zeker nog een verder leven gaan leiden met zijn nieuwe eigenaar…

Snik en geen snik…de keuze blijft jawel bij mijn 944 Turbo eveneens van 86..

Om geen discussies aan te gaan was dit een eigen keuze en mijn hart blijft bij de transaxle, ook al wuifde iedereen toen ik met de 911 op weg was ik vind toch.. dat ik de juiste keuze heb gemaakt.

Een ding spijtig … als zo’n 911 nu passeert hoef ik niet op veel gewuif te rekenen.. ( :respekt:

Dit wil ik nu wel eens in de groep gooien !!

Een liefhebber die met trots in een oud-bakken 924’ke rond toert is al zeker even fier op zijn PORSCHE
    en terecht.

Dus jong of oudtimers… hetzelfde P-virus !! :salut: :salut:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • Iemand ervaring met 924 turbo?

*porsche Liefhebbers groeten elkaar meestal, of het nu ne 911, 914 of transaxle is.
        Soms heb ik de indruk dat “moderne” Porsche rijders niet altijd “liefhebbers” zijn.
        Jullie zullen wel weten wat ik hiermee bedoel :sarcastisch

Ik heb met bijna alle transaxle gereden tot en met de 944S2 CABROI en ik vind dat prachtige wagens om mee te rijden,behalve de 924S dat was een mizerie wagen;ben nog steeds fan er van en ik denk dat er later nog een terug zal komen.gr jb

Persoonlijk heb ik gekozen voor de 924S omdat 1. de techniek en dan vooral de gewichtsverdeling 2. vind hem praktischer dan de 911 3. vind het een beetje een wolf in schaapsvacht ( de 924 ziet er braafjes uit niet echt stoer maar door de 2.5l heeft die toch wel pit. Zeker omdat veel denken aan de Audi motor wanneer ze een 924 zien.) 4. Is toch vrij zeldzaam, is ook maar 3 jaar geproduceerd. 5. Is budget vriendelijker 😀

Een 911 kan mij zeker bekoren en het geluid is als :music: in de oren maar ik vind een transaxle zeldzamer en op dit ogenblik zijn de prijzen ook hoog vind ik voor een 911 van de jaren 80, want die heeft voor mij mijn voorkeur.
            Dat de transaxle geen echte Porsche is, is eigenlijk bullshit. Het verleden heeft al uitgewezen dat een transaxle die met een fatsoenlijke motor is uitgerust (voldoende pk’s) de 911 in nauwe schoentjes heeft gebracht.

Ik vrees dat gij dat gaat verliezen….

roy

men schoonbroer heeft ook net 944 turbo gekocht 😉 dusja zal keer een raceke worden tussen de 11 en 44 :p

2012-04-0613.29.00.jpg

Ik vind een transaxle maar niks…..bahhh….

XXX

Dan moeten we blijven volhouden om als *porsche fanaten iedere P te verwelkomen met een glimlach en een :up:
                    Zal op den duur wel blijven hengen hé 😀

[quote=”Peter_Targa_84″ post=158297]Niets mis met uw 944 hoor, vind ze zelf ook mooi.
                      Recent nog een ruzie gehad met een *porsche liefhebber over 911 of 944.
                      Gewoon het motorgeluid laat me bij de (luchtgekoelde) :coolness: 911 blijven.
                      Maar waaien doe ik zeker.
                      Natuurlijk rijden er van die ‘blaaskaken’ met een recente *porsche die doen of ze u niet gezien hebben hé :evil:[/quote]

In de jaren 70 was het bijna verplicht elkaar te groeten (zoals de motards), ik reed toen nog met een occasie Peugeot rond en mijn hart sloeg over als ik 2 Porsches naar elkaar zag wuiven of dimmen!
                      :up:

[quote=”Funny” post=158221]Van mij zal je zeker een hallo of opgestoken duim :up: krijgen .
                        Alles wat met Porsche te maken heeft of waar Porsche op staat vind ik :up: .Ik lieg een Porsche factuur vind ik toch niet zo :up: 😥 ;)[/quote]

:applaus: !!

XXX

Niets mis met uw 944 hoor, vind ze zelf ook mooi.
                          Recent nog een ruzie gehad met een *porsche liefhebber over 911 of 944.
                          Gewoon het motorgeluid laat me bij de (luchtgekoelde) :coolness: 911 blijven.
                          Maar waaien doe ik zeker.
                          Natuurlijk rijden er van die ‘blaaskaken’ met een recente *porsche die doen of ze u niet gezien hebben hé 👿

Ik rij dan misschien wel me ne 11’er maar ik zou het verdomd spijtig vinden moest ge me bij die strekenmanne rekenen en nie terug wuiven 😉

PS; Mart weet waarover het gaat! :up: 😉

:respekt: voor je keuze!

Ik zal voortaan terug zwaaien naar ander P’s dan luchtgekoelde Elfjes … maar kan me niet herinneren dat die ooit een handje naar mij hebben opgestoken … of ik heb ze niet gezien tuurlijk.

Ik zwaai in principe naar iedereen in een klassieker, of hele leuke auto, naar de mensen die dus puur uit liefhebberij een rondje rijden. :happydance:

Transaxle baby… Ow yeah… :coolness:

Van mij zal je zeker een hallo of opgestoken duim :up: krijgen .
                                  Alles wat met Porsche te maken heeft of waar Porsche op staat vind ik :up: .Ik lieg een Porsche factuur vind ik toch niet zo :up: 😥 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.