mijn 914 project 1700 injectie 1971

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 914 mijn 914 project 1700 injectie 1971

• Maker
    Discussie
  • voila ik stel mezelf even voor bij deze..ik ben een 41 jarige mecanicien met 27 jaar ervaring hoofdzakelijk in de motorsport en kom uit hasselt knapen rudi is de naam maar iedereen noemt me kloof ..(had te maken met een generatiekloof ooit ergens op rock werchter) mijn 914 project is nu al bijna een jaar in mijn bezit en begint stilaan vorm te krijgen (ik heb al meerdere wagens gerestaureerd) ik kocht de wagen van de eerste eigenaar die er ergens in de jaren 90 mee begonnen was om hem op te maken..wat er fout gegaan was weet ik niet maar de wagen heeft daarna zomaar eventjes 14 jaar in een oude graanschuur gestaan zie fotos gelukkig KURKDROOG van zodra ik hem gekocht had heb ik de meeste onderdelen eruit gehaald om hem naar de lakkerij te brengen rood was niet echt mijn ding dus moest hij overal kunnen gelakt worden ik heb van de vorige eigenaar alle facturen van de eerste tot en met de laatste dag erbij gehad en er was al heel wat aan gebeurt …

Attachments:
    • 057.JPG
    • 015.JPG
    • 021.JPG
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
    • TS is hier al een jaar niet meer geweest 😆 :popcorn:

ik sta steeds vol bewondering van mensen die zo handig zijn met hun wagen, handen :respekt: . Knap werk

Succes naamgenoot :salut: met de restoratie het ziet er al mooi :up:

succes ermee 🙂

uiteraard europees…

Wim

[quote=”kloof” post=98040]persoon wim ???? ik zou eerder zeggen aasgier ..[/quote]

Ik geef u enkel een adres hè, vraag verder niet van wat en hoe die persoon is. 💡

En welkom in de wereld van Porsche. 😉

[quote=”kloof” post=98053]achterlichten heb ik al gekocht via ebay 200 dollar voor twee stuks in PERFECTE STAAT en compleet… opsturen geen probleem ik heb vrienden die in californie wonen en regelmatig naar belgie komen[/quote]

De Europeese versie of us versie?

achterlichten heb ik al gekocht via ebay 200 dollar voor twee stuks in PERFECTE STAAT en compleet… opsturen geen probleem ik heb vrienden die in californie wonen en regelmatig naar belgie komen

Even ter info, bij Rose Passion hebben ze achterlichten volledig en plaatjes 😉

Click hier

Arno is idd niet goedkoop maar heeft wel bijna alles. De prijs van 800€ was dit voor enkel de lenzen of het ganse binnenwerk ook? Want de lenzen alleen al kosten nieuw +-300stuk!
                        Onderdelen van een 914 zijn nu eenmaal duur, duurder dan de 911.

Probeer even bij mittelmotor (D) of autoatlanta (US)

persoon wim ???? ik zou eerder zeggen aasgier ..ik heb hem ooit eens gebeld voor twee achterlichten hij vroeg me zomaar eventjes 800 euro voor twee gebruikte achterlichten ….

Wim

Heb je bij deze persoon al eens geïnformeerd.

http://www.914parts.nl/

de hele dag aan de electriciteit kunnen werken en dergelijke …..en zie een knipoog kan hij je al geven ………………weet er iemand nog een exemplaar staan voor onderdelen of heeft iemand nog stukken liggen ik zoek nog groene zijruiten en achterruit en het compleet binnenwerk van de beide deuren let wel mijn wagen is van 71 dus het is het oude systeem om de ruit op te draaien

Attachments:
                              • 006.JPG

Als je iets deftigs en interessants weet staan laat het me maar weten aub .

[quote=”Funny” post=96906]Rudi,welkom hier .
                                  Een 914 staat nog op het programma .Dit vraagt wat tijd die ik op dit ogenblik nog niet heb .
                                  Verwen ons maar met foto’s .[/quote]

Een héél goede keuze!! 😀
                                  Als het ooit zo ver is, laat maar weten!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.