mijn 914 project 1700 injectie 1971

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 914 mijn 914 project 1700 injectie 1971

• Maker
    Discussie
  • voila ik stel mezelf even voor bij deze..ik ben een 41 jarige mecanicien met 27 jaar ervaring hoofdzakelijk in de motorsport en kom uit hasselt knapen rudi is de naam maar iedereen noemt me kloof ..(had te maken met een generatiekloof ooit ergens op rock werchter) mijn 914 project is nu al bijna een jaar in mijn bezit en begint stilaan vorm te krijgen (ik heb al meerdere wagens gerestaureerd) ik kocht de wagen van de eerste eigenaar die er ergens in de jaren 90 mee begonnen was om hem op te maken..wat er fout gegaan was weet ik niet maar de wagen heeft daarna zomaar eventjes 14 jaar in een oude graanschuur gestaan zie fotos gelukkig KURKDROOG van zodra ik hem gekocht had heb ik de meeste onderdelen eruit gehaald om hem naar de lakkerij te brengen rood was niet echt mijn ding dus moest hij overal kunnen gelakt worden ik heb van de vorige eigenaar alle facturen van de eerste tot en met de laatste dag erbij gehad en er was al heel wat aan gebeurt …

Attachments:
    • 057.JPG
    • 015.JPG
    • 021.JPG
11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
    • Rudi,welkom hier .
      Een 914 staat nog op het programma .Dit vraagt wat tijd die ik op dit ogenblik nog niet heb .
      Verwen ons maar met foto’s .

vanavond eindelijk nog eens aan mijn eigen oldtimer kunnen werken beginnen bij het begin de kabelboom ontdaan van zijn oude jas en een nieuwe gemaakt tis net een grote spinnekop

Attachments:
        • 010.JPG
        • 011.JPG

maandag had ik een brugdagje kwam goed van pas om een nieuwe voorruit te gaan halen die ik al gereserveerd had in pulheim duitsland bij profi autoglass.230 euro voor een groen getinte windschutzscheibe met zonneband mooi prijsje als je het mij vraagt..ook nog bijgevoegd zijn een paar fotos van de porsche meeting waar ik gisteren geweest was te dinslaken

Attachments:
          • porsche003.JPG
          • porschemeetingduitsland014.JPG
          • porschemeetingduitsland009.JPG

welkom en ja fotos worden hier idd geapprecieerd(om niet te zeggen om gesmeekt :relaxman: ), ziet er flink project uit :applaus: :respekt: aan volgers zal het hier niet ontbreken.

Welkom. Eindelijk nog eens een nieuwe 914 eigenaar hier! :driver:

Welkom, nog nen Hasselaar :first:

Wim

Welkom, en veel plezier met de restauratie, waarvan we graag veel foto’s zien. 😉

XXX

Proficiat met de vonst, kan een héél leuke wagen worden en je ziet ze niet zo veel op bijeenkomsten. Op de RLC zat er niet eentje 🙁 maar dat gaat beteren als de uwe af is hé. Succes :driver:

PB

En blijf zeker foto’s posten, dat hebben we hier graag. :mrgreen:

Van harte welkom hier Rudi .
                        Ikzelf ben ook van Hasselt afkomstig en woon nu in Wellen .
                        Ik heb ook een Rudi Knapen gekend , maar zal toch een andere zijn . (paar jaartjes ouder)

“Schuurvondst” letterlijk en figuurlijk 😀

Veel plezier ermee !

Geert.

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.