Mijn 993 RS project

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Conversion Foto’s Mijn 993 RS project

• Maker
    Discussie
  • ik heb nog een paar tellerplaten in overtal van het tuningmerk GEMBALLA.
    ze zijn nieuw, nooit geplaatst geweest en dienen voor de toerenteller van een 964 of 993.
    voor de creatievelingen die hun luchtkoeler willen aanpassen in de stijl van een Singer of een 991 (voorbeeldfoto’s in bijlage).
    verschillende versies beschikbaar: al dan niet met boordcomputer en één met geroteerde schaal.
    forumprijs 25 €/st, bij interesse stuur een PM en geef daarbij aan welke je voorkeur heeft.

tacho964_993.jpg

Attachments:
    • porsche_911_carrera-s_gauge-cluster_12.png.jpg
    • singer-porsche-911-interior.jpg
15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 189)
    • OEM RS stoelen, niets anders! :what:

GT2 stoelen :respect2:

wat anderen ouder vinden beschouw ik zelf als 2de jeugd Wim :sleep:

Wim

Ook niet slecht als je wat ouder wordt. :mrgreen:

996/997 zetels kun je doen passen maar ze zitten iets hoger dan de originele 993 zetels dacht ik

Wim

Mij ook niet. 💡

PDS

De GT2RS stoelen lijken me anders niet verkeerd 8)

Recaro pole position zoals deze ?

Well Sorted Porsche 993 For Sale

Achterbank eruit en een setje SPG’s erin? 🙂

Turns petrol into music :applaus:

Die stoelen zouden me nogal doen twijfelen, lijken me nogal modern om in een 993 te plaatsen?

deze uit de GT2RS ogen ook nogal lomp

deze toevoegingen hadden jullie wss al opgemerkt in een andere topic

en verder ben ik er nog niet helemaal uit mbt de sportstoelen. de originele hardbacks zijn zowat onbetaalbaar
                          dus als het dan toch geld moet kosten kan ik mss beter iets exclusiever zoeken. en dan bots je hier op deze reclining seats uit een 997 GT3
                          best betaalbaar en het voordeel is ook dat ze op de autokeuring niet kunnen mekkeren dat de stoelen naar voor moeten kunnen klappen

997gt3recliningsportseat.png

of alternatief de carbon versie uit de 997 GT2rs (ze zijn aan £3,679.59 per stuk wel ietsje duurder)

Nu wordt het menens :mrgreen:

Wim

Ziet er weer goed uit voor de kerst dan. 😉

Maar geluk dat je een brede schoorsteen hebt, anders meer beschadigingen gehad. :mrgreen:

dees is vorige week nog door de schouw naar beneden geroetsjt

DSC03371.jpg
                                DSC03372.jpg

de sint is al in de koekestad gearriveerd … mss dan toch maar een back seat delete en deze plaatsen ipv stinkend dure turbo hardbacks?
                                  de rugzijde kan ik dan meteen mee laten spuiten met de spoiler lipjes :think:

RecaroClassic_Greyleather.png

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 189)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.