Mijn 993 RS project

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Conversion Foto’s Mijn 993 RS project

• Maker
    Discussie
  • ik heb nog een paar tellerplaten in overtal van het tuningmerk GEMBALLA.
    ze zijn nieuw, nooit geplaatst geweest en dienen voor de toerenteller van een 964 of 993.
    voor de creatievelingen die hun luchtkoeler willen aanpassen in de stijl van een Singer of een 991 (voorbeeldfoto’s in bijlage).
    verschillende versies beschikbaar: al dan niet met boordcomputer en één met geroteerde schaal.
    forumprijs 25 €/st, bij interesse stuur een PM en geef daarbij aan welke je voorkeur heeft.

tacho964_993.jpg

Attachments:
    • porsche_911_carrera-s_gauge-cluster_12.png.jpg
    • singer-porsche-911-interior.jpg
15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 189)
    • Degeet zou blijkbaar een vakman zijn, echter in mei offerte gevraagd voor een nieuw cabriodak, wou zelfs geen prijs maken omdat het wegens drukte dit jaar toch niet meer kon uitgevoerd worden. :bounce:

Ja, die zou ik ook voorstellen. Hij heeft destijds de achterste stoeltjes van mijn 3.2 gedaan en dat was perfect. Hij kent de Porsches ook zeer goed, want hij werkt nauw samen met John Dekens

cool, zien er nog zeer goed uit ook!

voor stoffeerder: http://www.degeet.be/

heel bekend in het wereldje…maken zelfs interieurs voor autofabrikanten hun museumstukken die op perfect gerestaureerd moeten worden…

na heel lang zoeken eindelijk een stel betaalbare recaro pole position gevonden, dit weekend FF gaan afhalen :happydance:

recaropoleposition.jpg

nu nog op zoek naar een geschikte stoffeerder om ze in een zwart/grijze RS kleurstelling te laten aanpassen.

recaroPP.jpg

Knap, idd zeer goede service! :respect2:

:first: ,

kijk, dat is nu Service met grote S.
                  je koopt een 2de hands rolkooi en informeert bij de leverancier naar een attest en een chassis-sticker.
                  er wordt wat info heen en weer uitgewisseld per email en enkele dagen later ligt er een Duitse omslag op de mat. geheel gratis.
                  alles netjes gedateerd en afgestempeld. thank you HEIGO :respect2:

heigo993SSDattest.jpg

knap werk, hoop ooit mee te kunnen rijden in je schoonheid :first:

Thanks kerel!

ik heb slechts van één kant een detailfoto genomen voor ze te monteren:

Hoi Deepee,

Jij hebt de sideskirts reeds geinstalleerd, weet je nog of er porsche partnummers ergens op de binnenkant stonden?

Ik weet dat de partnummers 993.559.125.01 en 993.559.126.01 de juiste nummers zijn en sta op het punt een paar sideskirts aan te schaffen maar wil even zeker zijn dat er ook effectief partnummers op de echte staan…

XXX

Netjes Deepee, mooie kooi :up:

Onafgeveerd gewicht zoals gewicht van de wielen is zeer belangrijk voor prestaties :

http://www.formula1-dictionary.net/unsprung_weight.html

Maar aangezien we ons op de openbare weg allemaal aan de opgelegde regels houden maakt het niet veel uit hé :engeltje:

Hoi Wes,

denk dat net het gewicht wel kan uitmaken bij een lichtgewicht Porsche…vraag is natuurlijk ook of ze exact hetzelfde zijn of 95% hetzelfde…een kenner zal dan wel het verschil zien…

Even de aangehaalde BB6 velgen van Giva Wheels boven halen.
                                  Ik rij nu al meer dan een jaar lang rond op BB6 CH velgen op de WRX. En tot op heden mag ik niet klagen erover. En hier wordt iedere dag toch keihard mee gereden. 😉 Het enige verschil met “the real deal” is 1: het gewicht. En 2: de lak afwerking. Je ziet dat ze een beetje snel-snel gespoten zijn, MAAR zelfs met stoeprandschade bladert de lak niet af of dergelijke. Is in mijn ogen dus een prima velg voor een mooie prijs. 🙂 Maar toch worden ze binnenkort gewisseld voor een set Speedline Turini. :mrgreen:

Wat een mooi ding deepee. :applaus:
                                  Vind het super dat je de wagen zo persoonlijk mogelijk wilt maken, maar wel oog houdt op het eventueel terug origineel zetten. :up:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 189)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.