Mijn 993 RS project

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Conversion Foto’s Mijn 993 RS project

• Maker
    Discussie
  • ik heb nog een paar tellerplaten in overtal van het tuningmerk GEMBALLA.
    ze zijn nieuw, nooit geplaatst geweest en dienen voor de toerenteller van een 964 of 993.
    voor de creatievelingen die hun luchtkoeler willen aanpassen in de stijl van een Singer of een 991 (voorbeeldfoto’s in bijlage).
    verschillende versies beschikbaar: al dan niet met boordcomputer en één met geroteerde schaal.
    forumprijs 25 €/st, bij interesse stuur een PM en geef daarbij aan welke je voorkeur heeft.

tacho964_993.jpg

Attachments:
    • porsche_911_carrera-s_gauge-cluster_12.png.jpg
    • singer-porsche-911-interior.jpg
15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 189)
  • F

Knappe verschijning. De 993 begint er al bijna zo gespierd uit te zien als z’n baasje 😉

Indrukwekkend!

Die wordt mooier met de dag.

Ziet er super uit Deepee!

WoW, echt mooi. Je hebt echt gouden handjes. En feli met je 4k post.

Heel knap deepee! Keep it up

Mooi werk!

Toont direct veel breder door die stukken

knap, gouden handjes!!

Amai vet man, dat begint er serieus op te trekken, nogmaals ik wil hem gerust overnemen hé als jij liever met je britse poes speelt 😉

et voilà, de RS rokjes staan er op. de buitenkant is nu bijna klaar,
                        nu de motor en het interieur nog aanpakken na de zomer

en meteen ook m’n 4000ste bijdrage op PFB, dus in meerdere opzichten is deze post een hele prestatie.

RSsideskirts.jpg

nog een mooie stap in de richting van voltooiing. een stel Seitenschweller gescoord zoals de duitsers die dingen zo mooi benoemen. dsjeezus wat kosten die OEM dingen geld zeg !!!
                          nu nog de gouden tip voor een rolbeugel … of heeft iemand een heigo kooi in z’n 993 gebouwd die ik eens kan komen opmeten?

993RSseitenschweller.jpg

PB

Yummie 😉

volgend werkje is het vervangen van de veerpootbruggen vooraan en RS spec uitlijning.

DSC03776.jpg

er zijn meerdere fabrikanten van dit type velgen: Gemballa, Weinkath, Jara, … maar allemaal uit productie. dus kwestie om met geduld een goed setje te vinden op de 2dehandsmarkt.

Zijn mooie velgen voor op een 993. Welk type is dit juist? Lijkt beetje op een cup1 van de 964.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 189)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.