Mijn 993 RS project

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Conversion Foto’s Mijn 993 RS project

• Maker
    Discussie
  • ik heb nog een paar tellerplaten in overtal van het tuningmerk GEMBALLA.
    ze zijn nieuw, nooit geplaatst geweest en dienen voor de toerenteller van een 964 of 993.
    voor de creatievelingen die hun luchtkoeler willen aanpassen in de stijl van een Singer of een 991 (voorbeeldfoto’s in bijlage).
    verschillende versies beschikbaar: al dan niet met boordcomputer en één met geroteerde schaal.
    forumprijs 25 €/st, bij interesse stuur een PM en geef daarbij aan welke je voorkeur heeft.

tacho964_993.jpg

Attachments:
    • porsche_911_carrera-s_gauge-cluster_12.png.jpg
    • singer-porsche-911-interior.jpg
15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 189)
    • de OZ allegerita’s zijn definitief verhuisd naar de 986 om plaats te maken voor deze 18ers. ik ben geen fan van meerdelige velgen met boutjes, dus dan is dit toch “the next best thing” naar mijn idee. enkel te overwegen om de velgranden te laten polieren.

DSC03731.jpg

Ik zou zeker dat topic volgen…
        Toch nog een schappelijke prijs voor zo’ mooie hardback replica! *luv

mss komen hardbacks dan toch ooit nog binnen bereik ? of zou ik toch verder blijven gaan op de ingeslagen weg van Recacaro Pole Positions ? :think:
          ik ga me sowieso op die rubriek abonneren, bedankt voor de TIP 😉

knappe stoelen :up:

[quote=”deepee” post=194954]als het RS-en zijn van een 964, dan zou ik daar nog mee kunnen leven, maar als je die prijzen ziet … het hele project is een replica dus waarom dan ook niet de bucket seats :think:[/quote]
              Is dit iets?
              http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=12&t=43899
              :salut:

Die transaxle mannen moeten ook altijd overdrijven hé? 😈 :engeltje: :respekt:

:happy: :mrgreen: :drink:

Ik ook Sensa, daarom zijn het ook regenbogen die spontaan als speeksel uit hun mond gegoten komen. 😉
                    Ik denk dat het mijne leeftijd is die ervoor zorgt dat ik internet memes begrijp. :mrgreen:

De foto heb ik opgeslagen en staat nu in mijn “wat als ik ooit heel veel geld heb” folder. :first:

Allez Wes!?

Ik vind dat wel schoon!!! ik denk dat het miine leeftijd die ervoor zorgt dat ik goede smaak ontwikkel :mrgreen: :happy:

PB

:hail: *luv

rainbow.jpg

Scottish Tweed?

*luv

PB

En als detail rode stiksels … *luv

betaalbare hardback stoelen voor een 993 vinden is een onmogelijke zaak geworden, onder de €5k is niks meer te vinden;
                                dus is het idee om op deze klappkonsole lederen recaro-like kuipstoelen te monteren en de (hier blauwe) vlakken op de zitting en rug in houndstooth bekleding te zetten als retro touch

houndstoothpepita.png

de X3 kattenklem voor op het biemerdak van bladerunner vond ik de meest originele suggestie en de anderen konden hun fantasie nog eens goed botvieren. precies hoogtijd dat het valentijn is want er zijn er hier een paar waarvan de reserve staat over te lopen !
                                  maar Jorge zat er het dichtst bij. het ding zal verder z’n leven moeten leiden als “Klappkonsole für Recaro RS Schalensitze”.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 189)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.