Mijn 993 RS project

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Conversion Foto’s Mijn 993 RS project

• Maker
    Discussie
  • ik heb nog een paar tellerplaten in overtal van het tuningmerk GEMBALLA.
    ze zijn nieuw, nooit geplaatst geweest en dienen voor de toerenteller van een 964 of 993.
    voor de creatievelingen die hun luchtkoeler willen aanpassen in de stijl van een Singer of een 991 (voorbeeldfoto’s in bijlage).
    verschillende versies beschikbaar: al dan niet met boordcomputer en één met geroteerde schaal.
    forumprijs 25 €/st, bij interesse stuur een PM en geef daarbij aan welke je voorkeur heeft.

tacho964_993.jpg

Attachments:
    • porsche_911_carrera-s_gauge-cluster_12.png.jpg
    • singer-porsche-911-interior.jpg
15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 189)
    • Hey Peter… kom kom geef maar toe. Het icoontje “luv” had je eigenlijk ik je eerste post willen zetten en het engeltje in je tweede.

Ik weet niet hoe blij je Deepee nu eigenlijk gemaakt hebt :mrgreen:

XXX

wheelcaps Sensa *luv

XXX

Zijn linker teelbal laten opsmukken of zo ?? :engeltje: sorry kon ‘t niet laten

Kan je voor de iets minder hoogbegaafde eens uitleggen wat je daar eigenlijk hebt?? 😕

another small step for a man … some new old stock

RS_nabendeckel.jpg

als het RS-en zijn van een 964, dan zou ik daar nog mee kunnen leven, maar als je die prijzen ziet … het hele project is een replica dus waarom dan ook niet de bucket seats :think:

Je bedoelt waarschijnlijk niet deze van de 964 rs ? Dacht eerst dat de prijs voor een paar was maar nee … :bounce: https://www.stuttcars.com/part/1725/

Wim

Inderdaad mooi project,vergelijkbaar wat wij voor 911 rescue gedaan hebben.
                    Maar schrok toch weer van het roest op bepaalde plaatsen voor die leeftijd. 😐

qua techniek en vakmanschap is dit speedster project ook een interessante om volgen; intussen 29 pag. vol :respect2:

we zijn weer wat wijzer geworden de afgelopen dagen. de offerte die ik kreeg voor de ombouw van mijn 3.6L blok naar 3.8L weet ik nu weer wat beter in perspectief te plaatsen na het lezen van deze advertentie:

3.8LRSmotor.png

bovendien staat mijn besluit mbt de zetels nu ook vast.
                        het worden met zekerheid de RS kuipstoelen nu ik weet dat ook deze dingen bestaan. ik had ze iig nog nergens te koop gezien

recaroklappkonsoleseatflipconsole.png

Mush zou zelfs een barbecuerooster over de spoiler durven monteren, is het niet ? :mrgreen:

de Cup spiegels zijn identiek op de carrera 2, 4, S, 4S en RS

Ha, mijne nickel valt! Ik heb nu maar door dat je over de grille spreekt en niet de spoiler zelf. De afstekende kleur had me in verwarring gebracht.

Iets anders: hebben de buitenspiegels van de RS dezelfde vorm als de standaard 993?

[quote=”Vonheist” post=194388]Matzwart is zeker mooi maar wat heeft een RS origineel ?[/quote]

matzwart en er stonden ook nog matzwarte dorpels op. omdat het toch een replica wordt mss dan de spiegels, deurgrepen, rolkooi ook matzwart. bij schiefergrau valt dit niet zo hard op en carbon vind ik niet tijdcorrect. ik denk er wel nog wel aan om enkele accenten in het geel te zetten: stiksels, gordels, deuropener, remklauwen, …

RS-speedgelb.jpg

Hier een 993 RS in racinggelb naast een rode 993 RS Clubsport
                                  993RS_993RSCS.jpg

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 189)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.