Mijn 993 RS project

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Conversion Foto’s Mijn 993 RS project

• Maker
    Discussie
  • ik heb nog een paar tellerplaten in overtal van het tuningmerk GEMBALLA.
    ze zijn nieuw, nooit geplaatst geweest en dienen voor de toerenteller van een 964 of 993.
    voor de creatievelingen die hun luchtkoeler willen aanpassen in de stijl van een Singer of een 991 (voorbeeldfoto’s in bijlage).
    verschillende versies beschikbaar: al dan niet met boordcomputer en één met geroteerde schaal.
    forumprijs 25 €/st, bij interesse stuur een PM en geef daarbij aan welke je voorkeur heeft.

tacho964_993.jpg

Attachments:
    • porsche_911_carrera-s_gauge-cluster_12.png.jpg
    • singer-porsche-911-interior.jpg
15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 189)
    • racinggelb natuurlijk!
      porsche-993-RS.jpg

Matzwart is zeker mooi maar wat heeft een RS origineel ?

Dammit! 😡
          En ik was al op zoek naar nen trekhaak voor moest die Jet-ski er toch ooit nog eens komen :engeltje:

:happy: :happy:

als het toch #omterfoutst is: voor mij geen dakbak, ik ga een trekhaak monteren voor een remorque. dan kunnen slicks mee naar het circuit; water board & mtb, … bovenop de campingcar mee op reis, … :popcorn:

Titaniumgrijs :engeltje:
                Welk roof rack komt erop? 😈

matzwart :up:, past bij de banden, boxen en al het zwarte aan de wagen

Matzwart

dit weekend nog wat tijd gevonden om de elektrische spoiler te verwijderen en netjes in noppenfolie op te bergen.
                      en dan vandaag de RS taartschep gemonteerd. a bad day tinkering at home is even better than a good day at work 😉
                      en nu “the million dollar question” de grill matzwart laten, mee spuiten met de spoiler in koetswerkkleur of titaniumgrijs (en dan ook de spiegels, deurgrepen, velgen, … doen) ?

03441.jpg03442.jpg

Ik krijg ook goesting om een RS te bouwen, eerst nog even Lotto winnen :bounce:

lijkt ook zeer handig zo’n verwijderbare veerpootbrug (want een permanente is niet toegelaten door de heren van de keuring)

http://www.elephantracing.com/tool-box/news/PR/964-993-strut-brace/964-993-strut-brace-system.htm

Misschien niet realistische prijzen maar als het de enige te koop zijn kunnen ze vragen wat ze willen, volgen gewoon de prijzen van de wagens die omhoog gaan, en de hardbacks turbo kon je tot onlangs nieuw kopen voor 15k dus … :think:

Zeer MOOI project, heb je al foto’s van de vorderingen?
                              Jammer dat de originele 993 rs zetels al dat geld kosten… En voor de turbo zetels ook redelijk wa centen zo te horen? Nogtans zitten de turbo zetels in redelijk wat 993s…

Ook proper, ik had gisteren wat gegoegeld en een paar oem rs of hardback turbo kosten 5000 tweedehands welteverstaan 😥

er staat op 2dehands een setje te koop; vraagprijs euro 7K :sarcastisch KLIK

mss dan toch niet neerklapbaar, en dan worden het wss deze. niet OEM maar close enough

schalensitzen_RS.jpg

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 189)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.