Mijn 996; update…

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Mijn 996; update…

• Maker
    Discussie

• Herman
    Deelnemer

Beste allen,

Ik heb intussen een kleine 1000 km. gereden met de P.
      Het verbruik is na 3 tankbeurten gezakt van resp. 25 over 17 naar 15 l. / 100 km.; goeie evolutie dus… 😀

Gezien de vorige eigenaar de P maar zeer sporadisch heeft gereden; 1500km. In 4 jaar!, doe ik hem morgen binnen voor:

– olie- en filterwissel motor & automaat (kreeg daarvoor een prijs van € 490,00 incl.BTW wat m.l. zeer
      correct is.)
      – luchtfilter vervangen.
      – bougies vervangen.
      – nazicht werking Cruise Control.
      – uitlezen foutcodes + eventueel gevolg.

Vergeet ik nog iets? Mvg. Daddycool

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
      • Groot gelijk! Succes aldaar!

Afwisselend, België / Spanje; best of both worlds…

Daddycool, woon jij ondertussen in Spanje??

Cool!!

Een garage in Elche waar ik ook met mijn BMW X5 ga; ik hoor tegenstrijdige berichten van zowel Porsche Alicante als Porsche Murcia… 🙁

Mark, ik heb je een Whatsapp bericht gestuurd. 😉

heb je ze bij Porsche Alicante binnengedaan of bij een onafhankelijke dealer?

Een update…
                  De P is gisteren na ruim 4 dagen (tja, Spanje…) uit de garage gekomen; alles OK en functioneel, rijd nu als een tierelier!

Huidige stand: 131800 km.; bedankt voor de lijst, zal voor de zekerheid ook de differentieel olie ook vervangen. Mvg. Daddycool

hoeveel is de huidige KM stand? adhv deze stand kan je HIER de werkzaamheden vinden

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.