Mijn 996; update…

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Mijn 996; update…

• Maker
    Discussie
  • Beste allen,

Ik heb intussen een kleine 1000 km. gereden met de P.
    Het verbruik is na 3 tankbeurten gezakt van resp. 25 over 17 naar 15 l. / 100 km.; goeie evolutie dus… 😀

Gezien de vorige eigenaar de P maar zeer sporadisch heeft gereden; 1500km. In 4 jaar!, doe ik hem morgen binnen voor:

– olie- en filterwissel motor & automaat (kreeg daarvoor een prijs van € 490,00 incl.BTW wat m.l. zeer
    correct is.)
    – luchtfilter vervangen.
    – bougies vervangen.
    – nazicht werking Cruise Control.
    – uitlezen foutcodes + eventueel gevolg.

Vergeet ik nog iets? Mvg. Daddycool

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Groot gelijk! Succes aldaar!

0

Afwisselend, België / Spanje; best of both worlds…

0

Daddycool, woon jij ondertussen in Spanje??

Cool!!

0

Een garage in Elche waar ik ook met mijn BMW X5 ga; ik hoor tegenstrijdige berichten van zowel Porsche Alicante als Porsche Murcia… 🙁

Mark, ik heb je een Whatsapp bericht gestuurd. 😉

0

heb je ze bij Porsche Alicante binnengedaan of bij een onafhankelijke dealer?

0

Een update…
                De P is gisteren na ruim 4 dagen (tja, Spanje…) uit de garage gekomen; alles OK en functioneel, rijd nu als een tierelier!

0

Huidige stand: 131800 km.; bedankt voor de lijst, zal voor de zekerheid ook de differentieel olie ook vervangen. Mvg. Daddycool

0

hoeveel is de huidige KM stand? adhv deze stand kan je HIER de werkzaamheden vinden

0
                  8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.