Mijn 996 van 2002 met 84000km is te koop

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Mijn 996 van 2002 met 84000km is te koop

• Maker
    Discussie

• martin
    Deelnemer

IMG_0807.JPG

IMG_0805.JPG
      🙁 mijn porsche 996 word verkocht.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 46)
      • congrats? ;(

😥 WAGEN IS VERKOCHT;

SLOTJE

:driver: heb mijn wagen meer dan 5jaren en heb nooit problemen gehad, ik denk dat alle merken problemen hebben. moet ook geluk hebben met een wagen. groetjes

Zoals zo veel hé ! :mrgreen:
              Ik kreeg vorig W.E telefoon van een zgn. “liefhebber”. Begon direct over de problemen met de 996 en de onbetrouwbare motoren, ploffer enz….. Tja, eigen schuld. Had hem maar niet op het net moeten zetten hé ! :wtf:

*porsche nog steets te koop
                IMG_0805_2013-09-03.JPG

Ik vind ze vreselijk die ledverlichting, kermis op de weg, met hoge lichtintentie, ik word er helemaal scheel van ‘s avonds, net zo erg als mensen met te hoog afgestelde koplampen die je maar vol in je achteruitkijkspiegel blijven schijnen.

Auto’s lijken tegenwoordig zoveel op elkaar (alle fabrikanten 1 pot nat) dat die achterlichten wel de HIT lijken om auto’s nog een herkenbaar iets (onderscheid) mee te geven behalve het logo. En nu hebben de Elfjes dus ook die flauwekul lampjes nodig? Je ziet er zelf niks van en een ander (ik dus) heeft er zwaar last van. Ik vind het trouwens ook zwaar afbreuk doen aan de klasse van bolides die ermee rond rijden.

Ik word er ‘s nachts helemaal gestoord van, het zou wat mij betreft verboden mogen worden! 😯

Mooie LED lichten, zou ook nog eens iets voor de mijne kunnen zijn, waar heb je ze gekocht?

Patrick.

Ik ben ook overtuigd van de leds :lekker: :relaxman:

:applaus: passen zeer mooi op een 996 die led lichten, zeken doen

very nice Domenic !! ik ben de volgende voor LED :up:

JE HEBT EEN MOOIE WAGEN DOMENIC,ik zou hem houden!!!

[quote=”Malkovitsj77″ post=140007]Heb in alle vertrouwen en vooral ook na veel hulp & reacties op dit forum, mijn eerste P gekocht. Een 996 bj’99 met 127000KM, oh historie en recent groot oh incl schijven, met garantie!
                                Eind deze week, begin volgende week wordt ze geleverd..[/quote]

Eu, een dikke proficiat, maar ik snap niet goed wat dit in deze topic komt doen? 😕

Heb in alle vertrouwen en vooral ook na veel hulp & reacties op dit forum, mijn eerste P gekocht. Een 996 bj’99 met 127000KM, oh historie en recent groot oh incl schijven, met garantie!
                                  Eind deze week, begin volgende week wordt ze geleverd..

wagen staat nog steets te koop,

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 46)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.