Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Mijn 996 van 2002 met 84000km is te koop
- Dit onderwerp bevat 46 reacties, 23 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 1 maand geleden door Mushroom.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
:bounce: wow als ik deze reakties lees is een porsche geen geld waard. een 997 voor 22000 euro. als ik die had gezien was de wagen al in mijn garage. een goede Porsche 997 beginnen vanaf 32000 euro. ik wil zeggen geen van handelaars of afgebroken zonder onderhousboekje. maar mijn wagen staat niet in de weg.
Ik denk
996 3.4: 15.000-20.000
996 3.6: 20.000-25.000
Afhankelijk van km, opties, algemene staat,…Ik heb recentelijk mijn 996 3.6 100.000km gekocht met ingevuld OH boekje bij officiële dealer en minder dan 25.000 betaald…
Gewoon ter info
Greetz
L
Ik spreek mij niet uit over de staat van deze wagens maar hier heb je er toch al een aantal.
Zullen er minder goede tussenzitten maar waarschijnlijk ook deftige.Dat zul je ook bij de duurdere hebben.
Mk2 996? Dus met de 3.6 gaan nog steeds meer dan de Mk1.
3.4 vind je inderdaad voor 14K (met achterstallig onderhoud en/of schade), maar een goede 3.6?
Ik heb geen aandelen in de verkoop van deze 996, maar ik vind het soms een beetje kort door de bocht. Heb er snel even mobile.de bijgehaald en de prijzen starten bij 18K voor een exemplaar met de nodige km’s.
Damn, ik had zeker 1000 Euro meer gegeven voor die 997 😉
Zijn wel de uitzonderingen die je hier aanhaalt hé. Een 996 3.6 voor 14,5K , een 997 voor 22K. Ik zit veel op het net, maar ik ben ze nog niet tegen gekomen.
Mooie wagen maar de prijs is extreem hoog. Beter de wagen zo origineel mogelijk zetten en de prijs drastisch laten zakken. Spijtig genoeg vindt je vandaag veel 996 modellen die ze bijna gratis beginnen weg te geven. Bij wijze van spreken. Ik las op een ander forum dat er iemand een 996 (dacht ook model 2002, was in ieder geval een facelift in perfecte staat en iets meer dan 100.000 km) voor amper 14.500 euro had verkocht. Ook al gehoord van een perfect in orde zijnde 996 4S voor amper 17.000 euro. En een gebuur heeft onlangs zijn 997 (model 2006) voor amper 22.000 euro overgelaten op een nieuwe 991.
Toch nog veel succes met de verkoop en hopelijk snel dan een 997.
idd, zoals S2 zegt zou ik het ook doen!!
Heb het zo met mijn boxster gedaan, eerst totaal geen reactie. Dan tekoop gezet aan een lagere prijs met de 2e set velgen en hardtop apart. Redelijk snel verkocht en koper heeft de opties gewoon bijgenomen!Succes met de verkoop, ziet er een fijn exemplaar uit!
Mijn advies:
Onderdelen los verkopen en je prijs laten zakken. Want volgens mij wordt het met deze prijs redelijk lastig in de huidige markt.
Zet hem origineel en laat de koper de keuze welke opties hij er graag bijkoopt.
Meestal komt dat voor jou voordeliger uit 🙂
Verder veel succes!
Ik had het ook in mijn hoofd om een 997 te kopen.
Geen spijt van gehad😀 Beste PVB, krijg het niet uit mijn hoofd, 997 vind ik zeer mooi
:salut: wagen is in top staat, zeer mooi exemplaar, ongeval vrij,
onderhouden bij porsche penders met facturen, nooit circuit
gereden, nooit in sneeuw of winter regen gereden, enkel zomerse
buien.wagen is 3,5 cm verlaagd en sportuitlaten ter waarde van 2600
euro. originele uitlaten en veren zijn er ook bij.3set velgen, 1ste: 17″velgen met pirelli winter banden. 2de:
18″velgen met pirelli banden. 3de: 19″sportec velgen met
hankook banden, waarde sportec velgen 5000 euroheeft nu 83000 kilometers
had graag 29900 euro voor willen hebben
Domenic ik wens je veel succes met de verkoop .
Zoals reeds gevraagd gelieve extra info te verstrekken en ook de verkoopprijs of vraagprijs te vermelden .Scheelt een hoop werk voor jou en geeft een indicatie voor de koper .
Thanks !Heb je ook foto’s van het interieur
Welke opties heeft deze 996
Wat is je vraagprijs
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.