Mijn 997 S !!

  • Maker
    Discussie
  • Het gaat dus om een 997 Carrera S met 381 pk en met de volgende opties :

    Basaltschwarz metallic
    Naturleder Dunkelgrau,
    Sitzheizung,
    19″ SportDesign Rad,
    Heckscheibenwischer,
    Radnabenabdeckung farbig,
    Porsche Ceramic Composite Brake PCCB,
    Tempostat,
    Reifendruckkontrollsystem,
    Windschutzscheibe mit Graukeil,
    ParkAssistent,
    Sport Chrono Paket Plus,
    Elektr. Schiebe-/Hubdach,
    Telefonmodul für PCM,
    DVD Navigationssystem PCM,
    BOSE Soundsystem,
    CD-Wechsler,
    Adaptive Sportsitze,
    Autom. abblendende Innen-/Außenspiegel inkl. Regensensor,
    Leistungssteigerung Carrera S (381 PS),
    Einstiegsblenden aus Edelstahl,
    Schaltwegverkürzung,
    Passivhörer Leder,
    Mittelkonsole hinten Leder,
    3-Speichen Sportlenkrad Leder aufgepolstert,
    Distanzscheiben 5mm,
    Porsche Wappen auf Köpfstützen gebr,
    Fußstütze in Sportoptik,
    Fussmatten mit Lederainfassung

    De eerste eigenaar was Porsche AG zelf (leuk, zo’n stempel in het boekje bij “eerste eigenaar”). Goed dat ze er slechts 13.000 km mee gereden hebben, de wagen is precies net van de band gerold, maar met het prima voordeel dat hij al goed ingereden is 😈

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 46)
    • [quote=”ppp 356″:vh5k9whq]Het slangetje zorgt enkel voor het geluid, voor de functies van de sportstand, dien je nog steeds het knopje in te drukken.[/quote]

      Ik heb op internet de mod gevonden, maar op die foto’s staat een slangetje afgebeeld dat ik helemaal niet terugvind in de X51. Jij moet weten waar ik juist moet zoeken, evt met een foto ??

        Proficiat ! Zeer mooie P 8)

          Het slangetje zorgt enkel voor het geluid, voor de functies van de sportstand, dien je nog steeds het knopje in te drukken.

            [quote=”ppp 356″:1m811yy0][quote=”Carrera4s”:1m811yy0]Bedankt mannen 🙂

            En Paul, de tip van het slangetje had ik al gekregen, dat ga ik binnenkort eens testen want die cut-out tussen 45 en 70 km/u is inderdaad vervelend ![/quote]

            Je moet wel af en toe het slangetje terugsteken, omdat anders de valve durft gaan vast te zitten. Ik zelf rij een dag met en 6 dagen zonder 😆 [/quote]

            Aha, dat had ik ook bij de 996 : altijd open, maar toen ik eens wou dempen ging het plts niet meer : klep die vast was gekomen..

            Heb jij ook sport chrono ? Blijft die functie (betere gasrespons en automatisch naar sportstand PASM) dan nog werken ? Allicht wel zeker…

            En Paul, je merkt het, uiteindelijk toch geen Audi hé 😉

              [quote=”Carrera4s”:2rz7x8xx]Bedankt mannen 🙂

              En Paul, de tip van het slangetje had ik al gekregen, dat ga ik binnenkort eens testen want die cut-out tussen 45 en 70 km/u is inderdaad vervelend ![/quote]

              Je moet wel af en toe het slangetje terugsteken, omdat anders de valve durft gaan vast te zitten. Ik zelf rij een dag met en 6 dagen zonder 😆

              Anoniem

                Dikke proficiat Dirk. Heel knap beestje 🙂

                  Bedankt mannen 🙂

                  En Paul, de tip van het slangetje had ik al gekregen, dat ga ik binnenkort eens testen want die cut-out tussen 45 en 70 km/u is inderdaad vervelend !

                    Dirk man, ik heb er maar één woord voor: PRACHTIG!!! 😀

                    Ik kijk écht al uit naar de herfstrit! 😉

                    En idd, die 381pk optie, waw 🙂

                    Groetjes en vele super km’s!

                    Olav.

                      [quote=”Carrera4s”:e7raxdva]

                      Dirk, proficiat met de wagen. Nu nog het vacuumslangetje lostrekken, en dan heb je van de eerste tot de laatste minuut een pracht sound.

                      De 381pk, is een optie waar ik nog geen moment spijt van heb.

                        Super wagen.
                        Van harte geluk gewenst

                          Hier is iemand blij !! 😉

                          Voor de niet ingewijden , deze wagen is tamelijk uniek , heeft zeer dure opties die zelden worden genomen op een Carrera S.
                          Dat natuurleder grau bv is het beste leer dat op de markt is en kost een pak meer dan gewoon leder. Ze noemen het “grau” maar is bijna even zwart als het standaard zwart leder van Porsche. Is een mooie plus.

                          En dan die X51 optie 😯 GEWELDIG !!!!
                          PCCB is ntauurlijk de max maar dat ‘goes without saying’

                          PROFICIAT Dirk !

                            heel tof!! proficiat en veel plezier ermee!

                              Woauw zou ik zo zeggen. Super wagen! Prachtig gewoon 8)

                                Prachtig he !!

                                  Proper, heel proper 😉 . Die keramische schijven zullen nog wel een pak beter remmen dan de “gewoon”. En die gele klauwen vallen wel op.

                                15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 46)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.