Mijn Boxster 2.5 18 duims caractère bumper

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Mijn Boxster 2.5 18 duims caractère bumper

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
    • Proficiat!!
      Zal er dan maar een slotje opgooien…

Proficiat met de snelle verkoop !! :first:

Proficiat met de verkoop, en hopelijk zien we de nieuwe eigenaar hier ook 😉

Zelfs niet 1 fotootje op stal ??? 😥

de wegen zitten hier in de pekel, blijven de 320 paarden op stal

De zon schijnt nu… GoForIt :first:

[quote=”PVB” post=120073]Je hebt gewoon de juiste koper gehad voor het voertuig. Velen laten zich afschrikken door deze accessoires en willen enkel standaard. Al bij al ben je er toch maar goed mee en kan de opvolger zijn intrede doen .[/quote]

Die blijde intrede is donderdag al gebeurd … Gezien het weer en zouten nog geen mogelijkheid gehad om wat foto’s te posten…

Je hebt gewoon de juiste koper gehad voor het voertuig. Velen laten zich afschrikken door deze accessoires en willen enkel standaard. Al bij al ben je er toch maar goed mee en kan de opvolger zijn intrede doen .

[quote=”S2″ post=120060]Proficiat!!!

:bounce:

(Vertel me even je geheim, of interesse om de mijne op commissie te verkopen ; )[/quote]

Ik denk een combinatie van geluk maar ook de looks van mijn Boxster waren toch wel uniek te noemen; spoorverbreders van achter. 18duimse carrera velgen, carractère bumper van voor en verder netjes onderhouden, nieuwe banden etc…

Proficiat met de snelle verkoop!

S2

Proficiat!!!

:bounce:

(Vertel me even je geheim, of interesse om de mijne op commissie te verkopen ; )

Mijn kleine zwarte (Boxster) is gisteren met zijn nieuwe baas vertrokken. In principe heeft hij maar een dag te koop gestaan; vorige week zaterdag geplaatst en zondag vorige week had ik al een echte geinteresseerde.

Heb dan nog een week mijn tijd genomen en heb hem dan gisteren laten vertrekken.

[quote=”PatrickB” post=119495][quote=”mvn17997″ post=119479]Eerste kandidaat koper die komt kijken nadat ik hem volgende week verkocht heb is binnen.[/quote]

Moet fijn zijn als je nu al weet wat volgende week je brengt. :mrgreen:[/quote]

Ik bedoelde gekeurd in plaats van verkocht….

Succes met de verkoop .

S2

Da’s knap! De mijne heeft ruim 2 maanden op het net gestaan, en er is zelfs niemand komen kijken.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Het onderwerp ‘Mijn Boxster 2.5 18 duims caractère bumper’ is gesloten voor nieuwe reacties.