Mijn Boxster 2.5 18 duims caractère bumper

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Mijn Boxster 2.5 18 duims caractère bumper

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
  • PB

[quote=”mvn17997″ post=119479]Eerste kandidaat koper die komt kijken nadat ik hem volgende week verkocht heb is binnen.[/quote]

Moet fijn zijn als je nu al weet wat volgende week je brengt. :mrgreen:

Eerste kandidaat koper die komt kijken nadat ik hem volgende week verkocht heb is binnen. Niet slecht om nog maar 24 uur op internet te staan in deze periode.

Zullen zien wat het wordt. Blijft hij staan dan is het ook goed; time is on my side… als je geen haast hebt.

Als de vogeltjes binnen een maand beginnen fluiten zien de dingen er nog eens heel anders uit.

[quote=”mvn17997″ post=119385]Ik hoop dat de looks van mijn machine een verschil kunnen maken. Maar markt is inderdaad niet vet op dit moment.[/quote].

Als je dat maar weet. Kennis ging bij BMW langs voor een nieuwe 5 reeks van +/- 60.000 euro. Overname van 525 d volledige “M-technic” uitvoering 2008 en 40.000 km’s: 18000 euro ! :wtf: Gaat er nog even mee verder bollen denk ik….

Ik hoop dat de looks van mijn machine een verschil kunnen maken. Maar markt is inderdaad niet vet op dit moment.

S2

Veel succes met de verkoop, het zal niet makkelijk worden. (En ik kan het weten 😉 )

Wie dan? 🙄 😆

Als je teveel spijt krijgt, neem ik met plezier de “grote broer” wel van je over hoor. 😉 :mrgreen:

Veel succes met de verkoop! :up:

Sucses met de verkoop, er zitten er hier toch een paar die een Boxster zoeken dacht ik…. of die niet weten wat ze zoeken, hé WES 😀

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                • Het onderwerp ‘Mijn Boxster 2.5 18 duims caractère bumper’ is gesloten voor nieuwe reacties.