Mijn eerste 944 turbo

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 Mijn eerste 944 turbo

• Maker
    Discussie

• AC

Hallo mede porschefans,

Ik heb net een porsche 944 turbo gekocht en ingevoerd vanuit Nederland. Prachtige wagen, ik ben hem reeds aant invoeren. 😀
      Alleen de elektriek is al serieus aan geknoeid blijkbaar.
      Wat wel raar is zijn de achteruitrijlichten, deze werken niet. Heb de massa gecontroleerd en het contact aan de boite werkt in mijn ogen ook nog.
      Want als ik hem in achteruit zet dan krijg ik wel 12V op de stroomdraad als ik hem loskoppel, als ik hem dan weer aansluit krijg ik weer niks…
      🙄
      En dit is misschien toch wel vervelend als ik straks die tweedehans keuring moet doen…

Iemand ervaring hiermee??

Thanks.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • AC

Bedankt voor de leuke reactie’s. Ik was ook eerst van zin om terug de originele telefoons der op te zetten.
        Maar ik denk dak met den tijd ga zoeken achter Cup’s, vind ik ook wel te gek.
        En die Borbet’s das inderdaad even wennen vond ik in het begin. Maar hoelanger ik erop kijk hoe meer ik ze best wel fijn vind.
        De Borbet’s zijn echt wel velgen van die periode (1986), en dat vind ik dan toch ook weer charme’s hebben.
        😀

Ik vind die Borbet A velgjes toch ook welleuk hoor .
          Hart in de kleur van de wagen laten spuiten en velgranden polieren en je hebt patat velgen .

Tip : Zet de instellingen van je Magix account op eenvoudig .
          Dan kan je de URL adressen kopieren en je foto’s op het net plaatsen 😉

Mooie wagen. Juist telefoontjes erop 😉

AC

Aha,

U vraagt wij draaien. Het zijn er nog niet veel, maar er volgen er vast nog.
              Bedankt voor de hulp en hopelijk kan je iets zien via deze link.

http://caertsen.magix.net/

Grt

Dank je .

Foto’s vanuit de gallerij hier kan je helaas niet doorlijken op het forum .
                Daaromis het aangeraden elders foto’s op te laden .
                Dit kan je gratis bij bvb magix of imageshack .
                Makkelijk , gratis en leuk .
                😉

AC

Zou ik met alle plezier doen. Maar ik snap nog niet goed hoe jij die foto’s in je galerij hebt gekregen. Mooie 968 trouwens…

grt

Van harte welkom hier en van harte met je 944 turbo .
                    En nu fotootjes plaatsen zodat we kunnen meegenieten 😉

AC

Dat massaprobleem in de achterlichtblokken was ook mijn eerste gedacht. Maar dat is in orde, als ik dit doormeet naar een massapunt in de wagen heb ik bijna 0 amp.

En die kabelbreuk of kortsluiting daar vrees ik dus voor. Begin daar maar eens naar te zoeken. Om die draad door te meten is nog wel een goed gedacht maar dan zal ik wel eens serieus moeten zoeken waar die heengaat.
                      Of zou die vanaf het acherlicht rechtstreeks naar die sensor op de versnellingsbak gaan??

Bedankt al voor de reactie.

Kabelbreuk ?
                        Heb je de kabel al eens uitgemeten ?
                        Misschien ergens een kortsluiting door het doorschuren van de kabelhuls ? of een massaprobleem op je achterlichtblokken ?

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.