Mijn eerste…997 C2

Home Forum Stel jezelf even voor ! Mijn eerste…997 C2

• Maker
    Discussie

• Abel Court
    Deelnemer

Heren,

Reeds enkele maandjes aan het meekijken hier, nu pas mijn intro.

Heb eind vorig jaar mijn eerste Porsche gekocht, een jeugddroom in vervulling. Een 997 C2 van eind 2005 met 52K km op de teller, handgeschakeld.

Ik ben al een viertal jaartjes de markt vanop een afstand aan het volgen en was van plan om een 964 of een 993 aan te schaffen. Maar een huisje bouwen en kindjes kopen waren de prioriteit in afgelopen 6 jaar. Echter zijn de prijzen in de huidige markt me wat te sterk voor een 964 of een 993, zeker als je vergelijkt met een 997. Met de “vintage” automarkt heb ik niet zoveel ervaring, echter wel met die van horloges en dezelfde tendens is daar ook waar te nemen voor bepaalde merken/modellen. Zeer sterke waarde toenames in vrij korte periode, dit samen met het feit dat het een wagen voor dagelijks gebruik is…maakte de keuze voor een 997 duidelijk.

Nu hoop ik er binnenkort ook es mee op circuit te gaan. Niet om echt zot te doen (in eerste instantie)…wel om hem wat beter te leren kennen en eens wat meer van het vermogen te kunnen proeven.

Thanks,
      abel.

IMG_5196-2.jpg

IMG_5184-2.jpg

IMG_5149.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
      • Verstandige keuze, proficiat :applaus:

bjoetie, geniet met volle teugen en verstand van dit mooie geweld :respect2:

zeer mooie wagen :up: :up: welkom hier… 😀

Wim

Welkom, en mooie porsche :up:

welkom en veel rijplezier :driver:

Erg mooie 997 Carrera met de juiste kleur en opties (velgen en uitlaten zoals een S)!
                  Ben zelf een liefhebbers van de oudere Porsches maar zou gezien de huidige prijzen ook eerder kijken naar jongere elfjes.

Enjoy!

Welkom :up:

Ive

mooie Porsche. Veel plezier er mee :happydance:

Welkom,
                        Zeer knappe P!

XXX

Welkom Abel, lekker genieten maar :up:

welkom
                            met je mooie Porsche
                            veel genieten maar !!!
                            :drink:

Welkom, de felicitaties en gelukswensen, je hebt er goed over nagedacht! :up:

Welkom :salut:

Houd met je schoonheid op cuircuit deze :engeltje: maar op je schouder.

Prachtige wagen, goede keuze! Veel plezier.

Welkom hier met je mooie 997 , moet je zeker doen want op circuit leer je de wagen veel beter aanvoelen en kennen .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.