- Dit onderwerp bevat 17 reacties, 18 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 9 maanden geleden door .
-
Discussie
-
15 februari 2016 om 00:18
Heren,
Reeds enkele maandjes aan het meekijken hier, nu pas mijn intro.
Heb eind vorig jaar mijn eerste Porsche gekocht, een jeugddroom in vervulling. Een 997 C2 van eind 2005 met 52K km op de teller, handgeschakeld.
Ik ben al een viertal jaartjes de markt vanop een afstand aan het volgen en was van plan om een 964 of een 993 aan te schaffen. Maar een huisje bouwen en kindjes kopen waren de prioriteit in afgelopen 6 jaar. Echter zijn de prijzen in de huidige markt me wat te sterk voor een 964 of een 993, zeker als je vergelijkt met een 997. Met de “vintage” automarkt heb ik niet zoveel ervaring, echter wel met die van horloges en dezelfde tendens is daar ook waar te nemen voor bepaalde merken/modellen. Zeer sterke waarde toenames in vrij korte periode, dit samen met het feit dat het een wagen voor dagelijks gebruik is…maakte de keuze voor een 997 duidelijk.
Nu hoop ik er binnenkort ook es mee op circuit te gaan. Niet om echt zot te doen (in eerste instantie)…wel om hem wat beter te leren kennen en eens wat meer van het vermogen te kunnen proeven.
Thanks,
abel.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.