Mijn eerste… a dream come true

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Mijn eerste… a dream come true

• Maker
    Discussie

• Christophe
    Deelnemer

Hallo

In de komende weken ga ik een paar Porsches bekijken.
      Mijn voorkeur gaat uit naar een 911 Carrera 2 en gezien een eerste aankoop ook de 996.
      Blijkt dat de 996 op weinig positieve bijval kan rekenen op vlak van motor??
      Wat is jullie mening omtrent de 996?
      De Carrera 2 bj 79 blijft wel mijn voorkeur..
      Bedankt voor jullie reacties!

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 176)
        • Porsche heroes

Morgenvoormiddag ga ik alvast deze 3 bekijken.
          Alvast bedankt voor de vorige meldingen, over twee van onderstaande weet ik ondertussen al veel meer dan de eigenaar zelf misschien :lekker:

Meer Tips & tricks altijd welkom!!

http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-911-carrera-2-158853025.html?utm_content=0&utm_campaign=link_advertentie&utm_source=ad_reactie&utm_term=0&utm_medium=email

http://auto.vlan.be/nl/tweedehands-auto/Porsche/911/91AO131574-8551732-te-koop?id=8551732&zid=7258390&cc=1

http://nl.autoscout24.be/details.aspx?smid=CoCo-SM-TL-S&id=232988871

Hele knappe bolide maar toch een stuk boven mijn budget.
            Thx anyway!

Please keep finding

Facelift en recenter dan de link van RSporsche13 :

Klik hier

[quote=”Malkovitsj77″ post=138006]Niet te vinden man[/quote]Is net verkocht. Bij een particulier moet je meteen toe-happen. klikhierop

Hele knappe deze!

Niet te vinden man

http://nl.kapaza.be/antwerpen/porsche-996-carrera-4-coupe-tiptronic-full-72693841.htm

996 met garantie.

Stel dat je daar nog 10-20% afkrijgt. Dan doe je volgens mij geen slechte zaak.

In een ander topic.[quote=”bully” post=137793]Bv deze..klikhieropVoertuigsoort Personenauto
                        Merk Porsche
                        Handelsbenaming 911 SC COUPE
                        Brandstof Benzine
                        APK
                        Vervaldatum APK 02-02-2014
                        Registratie
                        Datum aanvang tenaamstelling 21-08-1999 (13,9 jaar)
                        BPM Niet geregistreerd[/quote]De man is al 14 jaar eigenaar.[/quote]

Tuurlijk wel, een 996 is een prima wagen, zoals elke P. Maar ik zou niet naar de bodemprijzen gaan kijken ervoor. Uiteindelijk gaan die duurder uitkomen dan als je bij aankoop meer had gespendeerd…

Anders moet je eens met verschillende modellen gaan rijden, zowel oud als nieuw. Dan kun je misschien makkelijker een keuze maken? En zoals S2 ook al zei, een Boxster zou ik écht niet uitsluiten! Veel bang for your buck! 😉

Zoals mijn titel , a dream.. come true moet nog komen 🙂
                            Jij raadt de 996 niet aan???

Gerespecteerde volger S2, bedankt voor je hulp en info!

Inderdaad een Boxster geef ik graag aan mijn vrouw 🙂
                              Mocht ik een betaalbare 996 vinden ok.. al heb ik het nog steeds meer voor de old school’s
                              Maar als ik een pak herstellingswerken dien uit te voeren, dann liever niet hoor!
                              Ik heb al een oldtimer en weet dat de sommige “weekendjes weg” wel eens in het water vallen

Hou dan nog maar €14.900 extra aan de kant voor de reparaties en het achterstallig onderhoud… 😉

I think we have a dreamer… 🙄
                                En daar is op zich niets mis mee, maar bij de aankoop van een wagen (en zeker een P) toch maar best de beide voetjes op de grond houden… Je kan er anders wel eens een hele financiële kater aan over houden. 😕

Ik denk voor dat budget Boxster of 996.
                                  Boxster valt bij mij ook meer en meer in de smaak evenals een 996 hier dan
                                  wel een 4 bij voorkeur.

Maar ga toch bij mijn 993 blijven en uitkijken naar een sc terug of eventueel
                                  een 944 voor erbij.

S2

Pff, wat een prijs en op het eerste zicht nog dik in de opties ook (sportstuur, PCM, instaplijsten, achtergrond tellers, …)

Als het enigszins kan qua budget … gaan kijken zou ik zeggen.

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 176)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.