Mijn eerste… a dream come true

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Mijn eerste… a dream come true

• Maker
    Discussie

• Christophe
    Deelnemer

Hallo

In de komende weken ga ik een paar Porsches bekijken.
      Mijn voorkeur gaat uit naar een 911 Carrera 2 en gezien een eerste aankoop ook de 996.
      Blijkt dat de 996 op weinig positieve bijval kan rekenen op vlak van motor??
      Wat is jullie mening omtrent de 996?
      De Carrera 2 bj 79 blijft wel mijn voorkeur..
      Bedankt voor jullie reacties!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 176)
      • kom zondag in antwerpen een kijkje nemen , dan kun je nog minder slapen ! :happydance: :drink: :applaus:

En het blijft maar tips binnenstromen.. danku danku Porsche lads!!!
          Keep the good job going!!!

Ik kan natuurlijk niet wachten tot mijn bolide afleveringsklaar is. Ten vroegste eind volgende week. Ik vrees dat ik weinig zal slapen in de daaropvolgende dagen.
          :lekker:

[quote=”RODONDO” post=139285]Proficiat ! En ik zou het nog wat langer “rustig” houden dan koelvloeistof op 80°. Er zit redelijk wat olie in het blok dat ook best goed op temperatuur is alvorens :driver: .[/quote]

+1 !!
            Ik neem toch 10 a 15 km voor de hogere toeren op te zoeken.

succes met de wagen , ik rij al 9 jaar dagelijks met mijn 996 zonder problemen.
              veel wagen voor weinig geld , onderhoudskosten zijn de helft dan van mijn vorige 993 modellen en de horrorverhalen zijn bij vele te wijten aan de persoon die de gas bediend.

Proficiat, rij al zelf 9 jaar met mijn 996C2 zonder problemen, onderhoudskosten zijn de helft van een 993, mooi droge motor en enkel onderhouden door officiële Porsche center. conclusie wagen is ondergewaardeerd op de markt qua prijs, veel wagen voor weinig geld .

S2

Proficiat!!!!

De beste keuze!!

En je hebt je niet laten afschrikken door al die “plof” verhalen over de 996 … groot gelijk heb je.

:respekt:

Geniet ervan! Je zal snel merken hoeveel Porsche je voor je geld gekregen hebt (heeeeeel veel dus)

Gefeliciteerd, mooie bak 8) klikhierop Oranje :coolness:

Proficiat! :applaus:

[quote=”Malkovitsj77″ post=139286]Bedankt voor de felicitaties guys! :happy: :happy:

Iemand geen foto of liever kleurcode van mooi antraciet voor mijn velgen??[/quote]

Bij de carrossier heb je normaal alles wat je nodig hebt om uw keuze te maken.

Bedankt voor de felicitaties guys! :happy: :happy:

Iemand geen foto of liever kleurcode van mooi antraciet voor mijn velgen??

Proficiat ! En ik zou het nog wat langer “rustig” houden dan koelvloeistof op 80°. Er zit redelijk wat olie in het blok dat ook best goed op temperatuur is alvorens :driver: .

Van harte proficiat met de aankoop . :applaus:
                              Ik wens je veel :driver: -genot .

Inderdaad nice ass zo’n 996 ,veel plezier ermee :up:

XXX

Proficiat met de aankoop en veel succes :relaxman:

Deze raad komt van een collega Porschist die goed ingewijd is in 996 (dus niet mezelf):

Bij koude motor (indicatief: minder dan 80 graden) rustig rijden zodat de middelste cylinders kunnen opwarmen. Als je daarmee rekening houdt kan je nog veel plezier beleven…

Die collega vindt trouwens dat je een goede deal hebt gedaan. Toch altijd fijn om te horen…

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 176)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.