Mijn eerste Porsche

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Mijn eerste Porsche

• Maker
    Discussie
  • Zoals de meeste al wel weten heb ik sinds eergisteren mijn allereerste Porsche. Het is een zwarte 911 Cabrio van 1986.

Er zijn niet veel foto’s genomen -toch niet door mij, ik was te druk bezig 😉 – , maar de foto’s die ik heb, heb ik even op een gallerijtje gezet.

SL33PY’s Porsche Gallerij

Er zullen nog wel nieuwe foto’s en albums toegevoegd worden met de jaren 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • Nog eens merci

en inderdaad Pascal, ‘t is de bedoeling dat hij nooit of te nooit weggaat

Mooie wagen,
        veel plezier ermee ,en nooit wegdoen;)
        Grtz Pascal.

Heel mooi ding man !

proficiat !

911 – 3.2 – 1986

915 bak

en zo te zien in originele staat.

‘t is verdorie van ‘t beste, en …

“‘t best is goet”

😀 😈 😀

@Etieke,

Idd, Ik heb hem in Luik gekocht bij Jet Set Cars op de Quai Saint Léonard
              Alle foto’s zijn eigenlijk van Luik. Ik verwacht er nog een aantal van een achternonkel (ofzoiets) van mijn vrouw. Die hebben we toen bezocht omdat we niet zoveel in die streek komen.

@Porschky
              ,
              Zelfs in het strontweer bleef de lach op mijn gezicht geplakt. Ik moet nog wel wennen aan de wagen. De koppeling en het sturen is bijzonder zwaar, vooral vergeleken met mijn BMW 318D.

Ik was de wagen een paar weken eerder al gaan bezien en laten goedkeuren door Wim, waarvoor nog steeds dank 🙂

Er zijn wel een aantal kleinigheden die we in orde moeten maken maar algemeen is hij dik in orde 🙂 🙂 🙂 => ikke heel gelukkig 😀

proficiat!! En geniet ervan…

En dat weer? Niets van aantrekken! Ik heb dit weekend,in die strontregen, 500 km gereden naar Duitsland om ook naar een cabrio te gaan kijken die mij aanstaat. Velen, zelfs de verkoper, verklaarden mij gek om in zo’n weer naar een cabrio te gaan kijken, maar ik vind dit juist zeer geschikt weer om naar een cabrio te gaan kijken!! Als het zonnetje schijnt, en het dakje ligt open, is zowat elke cabrio leuk, en hoor je weinig piepjes en kraakjes en dergelijke. Dan neem je misschien overhaaste, emotionele beslissingen. Een cabrio moet ook plezant zijn in strontweer… en dan zit het goed! 😉

eentje uit de buurt
                  deze foto is in luik getrokken
                  http://porsche.sl33py.de/#0.3

haja ,mooi karretje trouwens geniet ervan

Bedankt iedereen voor de fijne berichten 🙂

Volgende week zou het koud worden maar droog .
                      Bache open , verwarming volle bak en genieten maar 😉

je hebt er als eerste een fraai exemplaar uitgekozen; je hebt goede smaak.
                        ik wens je er veel aangename en veilige kilometers mee !!

Wim

Mooi man, maar wat een smile op je gezicht. 😉

Anoniem

Proficiat en veel plezier ermee, wel zwaar om nog effekes te moeten wachten op ‘t zonneken zekers?

Bedankt beide alledrie,

hehe, inderdaad, het is net iets te vochtig daarbuiten 😀

vanaf de zon schijnt koud of warm, dan zal ik buiten te vinden zijn 🙂

proficiat veel km plezier

Schitterende wagen! Proficiat!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.