Mijn eerste Porsche

Home Forum Stel jezelf even voor ! Mijn eerste Porsche

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

ik heb zopas mijn eerste Porsche gekocht. Een 993 C2 van 1994 met 170.000 km
    996.png

Nu zitten er (hoogstwaarschijnlijk replica) turbo velgen op (cup 3?). Eerlijk gezegd vind ik die wel mooier maar ik ga waarschijnlijk gaan voor een setje cup 2 in 17″, wat er origineel moet opgezeten hebben.

Voor de rest zit ik met wat vragen mbt de standaard uitrusting van een 993 uit 1994, want ik weet niet wat er allemaal aan aangepast is (witte en rode pinkers, voorspoiler, Becker radio met navigatie in 1994??), maar dat zoek ik hier wel eens op.

Ik las hier ook dat jullie vorige week in mijn buurt (Vlaamse Ardennen) waren voor een samenkomst. Die heb ik dus net gemist.

Ik wacht ook nog op een taxatie verslag van de expert, zodat ik hem omnium kan verzkeren (al zal dat waarschijnlijk nog een stevige noot kosten).

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
    • Prachtige bak! Proficiat en geniet ervan!!

Proficiat Jonee.
        En met zo’n mooi exemplaar ben je zeker welkom op t forum.
        Ook zonder hoor, maar dit zien we graag.
        Veel plezier ermee.

proficiat , zeer goede keuze heb je gemaakt voor je eerste porsche

Lekkere binnenkomer, gefeliciteerd & welkom!

Proficiat met de mooiste Porsche

welkom
                en proficiat met je mooie Porsche 993
                ga er van genieten en ben er zuinig op !!!!!!

Proficiat! Ik ken het gevoel… Zit zelf ook nog in mijn wittebroodsweken!!

welkom.

een dikke proficiat, een zeer mooie 993, geniet ervan.

Welkom en ik sluit mij aan bij Deepee ; meteen als eerste Porsche het beste wat als luchtkoeler te krijgen is !
                        Veel plezier en veilige kilometers.

Ola mooie wagen.
                          Nog een streekgenoot op het forum.
                          Binnenkort de zomersproetjesrit in de vlaamse ardennen. (een aanrader)

Mvg PJ

[hide]welkom en gelukwensen met je aankoop !
                            je velgen zijn idd de 18″ Turbo Look II (BBS) van de 996. de originele zijn gemakkelijk te herkennen aan de cijfertjes (breedte en ET) naast de soupape.
                            mijn mening: als eerste porsche heb je er wel het mooiste beest uit de stal uitgekozen.

nog een tip aan de nieuwkomers om vrijblijvend deze topic aan te vullen ?!
                            [/hide]

Welkom op het Porsche forum

Als eerste Porsche kan dit wel tellen.
                                Proficiat!!

zeer mooie wagen, vertroetel hem maar, voor de rest zullen de antwoorden wel komen, dikke proficiat

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.