- Dit onderwerp bevat 31 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren geleden door .
-
Discussie
-
20 oktober 2018 om 13:46
Goh ja, ik had de mail van PCM wel zien passeren. Iets met test drive week maar ja, niet echt aandacht aan besteed. Deze week PCM gepasseerd aan de opritten van de E19 en zag er een bonte verzameling Porsche’s staan. Blauw, groen, lava orange, wit….
Woensdagavond eens mijn mailbox beginnen uitkuisen en toen viel mijn oog op de mail van PCM.
Zou ik? Of toch niet? Kan alleen maar zaterdag en dan zou er toch niets meer vrij zijn….
Hm, ik wil weleens met een 911 cabrio rijden.:think: Er was keuze tussen de 4S, GTS en TurboS.
Awel ja, snel mailtje gemaakt naar Jef zonder al te veel hoop. Wie niet waagt niet wint. En stel niet uit tot later wat je nu kan doen!
De 4S of GTS leken me meer dan voldoende. Volgende dag bericht van Jef dat hij een uur vroeger zou open doen en dat ik de GTS of TurboS kon nemen. Tja….die TurboS is er toch wel erover, hé…:think:
Effe polsen bij de medemoderators…. Blijkbaar geen thema voor hen….TURBO S moest het worden.:driver:
En zo geschiede vanmorgen….de allereerste keer dat ik in een rijdende 911 zat en dan nog als chauffeur….en ineens deze beauty….
What can I say more?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.