Mijn elfje..

• Maker
    Discussie
  • Nu de motor volledig is aangepakt en de geplande upgrade gedaan is werd het tijd om de puntjes op de i te zetten.

Olieleiding in de wielkast leek me aan vervanging toe:

2015-09-2421.29.55(Large).jpg

dan ook ineens de sensor olieniveau vervangen, werkt nu terug perfect

2015-09-2422.43.45(Large).jpg

Ook nieuwe pompjes in de koffer geplaatst, glas koplampen aan de binnenzijde eens gekuist

2015-10-0121.21.01(Medium).jpg

De slechte radio ontvangst aangepakt

2015-10-0121.08.25(Medium).jpg

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
    • Als er origineel oranje pinkers op zaten , welke velgen zaten er dan oorspronkelijk op , het meest harmonieus zijn cup spiegels in combinatie met cup velgen – het zou interessant zijn om indien mogelijk eens te achterhalen hoe deze wagen nieuw werd afgeleverd . Is het de bedoeling om de wagen terug in haar authentieke conditie terug te brengen ?

Ik zou de velgen laten zitten, een beetje lager zetten, en de witte pinkers terug zetten of nog beter smoke pinkers

[quote=”stefx911″ post=217655]Zal er eens over slapen 😉 Voor onder welke P?[/quote]

986 coupé of 993 RS replica

ken

is allemaal weeral in orde 😀

die Fuchs velgen staan hem goed, juist zou ik persoon terug de witte pinkers plaatsen

Neen, banden lopen niet aan.
              Ja, staat nog op standaard hoogte.

Look is dan wat klassieker met 17″

Ziet er zeer goed uit, Stefx9111. :respekt:

Waarom zou je overschakelen naar 17”, lopen de banden tegen de wielkasten bij maximale stuuruitslag?

Staat je auto nog op standaard rijhoogte?

ziet er strak uit Stef!

Zal er eens over slapen 😉 Voor onder welke P?

Zijn nieuwe Fuchs met nieuwe banden

als we het over de prijs eens geraken dan heb je wss de eerste liefhebber al te pakken :first:

Merci!

Super velg die Fuchs.. zelfs lichter dan de magnesium RS velg.

Maar twijfel toch om ze er in 17″ onder te zetten. Voor de deze 18″ set zal ik wel een liefhebber vinden 😉

XXX

Top die grote Fuchsen :up:

Wim

Ziet er weer :up: uit.

Witte pinkers vervangen door de originele oranje…

Voor

2015-02-1816.22.43(Medium).jpg

Na

2015-10-0117.13.48(Medium).jpg

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.