Mijn excuses

Home Forum Porscheforum mededelingen Mijn excuses

• Maker
    Discussie
  • 😳 Ik heb bij het plaatsen van het onderwerp “P” te koop, er geen erg in gehad dat er een regel op dit forum bestaat dat m’n geen “P” s van handelaren of derden mag plaatsen, sorry ik heb dit over het hoofd gezien ! :bounce: :hail:

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • +1 mush, met de juiste woorden kun je veel zeggen

PB

[quote=”911cabriog50″ post=151807]:respekt: mush, ik zou het niet beter kunnen verwoorden hebben[/quote]
        +1

PB

[quote=”911cabriog50″ post=151794]bij deze maak je er weer reclame voor :respekt: :drink:[/quote]
          Subtiel. :mrgreen:

PB

[quote=”Mushroom” post=151804]
            Excuses zijn niet nodig (net zoals moderatoren niet perfect zijn (wat ik hier ergens in een andere thread las, maar weet niet meer waar)), in je enthousiasme ben je misschien wat te, euh, enthousiast geweest maar niet iedereen doet dingen zonder bijbedoelingen.
            ‘t Is een kleine wereld maar dat weerhoudt sommigen er niet van om op de kap van medeforummers hun kas te spijzen.[/quote]

Excuses zijn zeker niet nodig, je bedoeling was zeker niet slecht bedoeld. 😉
            Maar we zijn er zeker niet om een handelaar zijn kas te spijzen, tenzij hij er grof voor betaald. 😎

:respekt: mush, ik zou het niet beter kunnen verwoorden hebben

En een extra pakje slaag om het in “Porscheforum Mededelingen” te posten!! 👿 😉

Het is zeker niet verboden om P’s van handelaars te plaatsen.
                Het is hier wel een constante strijd om handelaars die via via toch fijntjes proberen hun waar te slijten van dit forum te houden.
                Jouw post kwam een beetje over als jij die zo’n handelaar probeerde te pushen. Is/was misschien niet zo, maar dat is nooit makkelijk te spotten met alleen tekst.
                In theorie worden de “speciallekes” qua Porsche in het koopjestopic gezet, dat jij er een heus topic aan wijdde en lyrisch was over één bepaalde handelaar was een trigger voor een paar andere leden om zich daarbij vragen te stellen.
                Excuses zijn niet nodig (net zoals moderatoren niet perfect zijn (wat ik hier ergens in een andere thread las, maar weet niet meer waar)), in je enthousiasme ben je misschien wat te, euh, enthousiast geweest maar niet iedereen doet dingen zonder bijbedoelingen.
                ‘t Is een kleine wereld maar dat weerhoudt sommigen er niet van om op de kap van medeforummers hun kas te spijzen.

+1 :ass:

Een klets op uw bloot gat, dat is wat Chineeske verdiend :ass: :ass: :ass:

Wie niets doet, maakt geen fouten. 😉

bij deze maak je er weer reclame voor :respekt: :drink:

[quote=”Chineeske” post=151789]:oops: Ik heb bij het plaatsen van het onderwerp “P” te koop, er geen erg in gehad dat er een regel op dit forum bestaat dat m’n geen “P” s van handelaren of derden mag plaatsen, [/quote]Wel in het koopjestopic 😉

Omdat je dat zo mooi hebt geschreven kom je er vanaf met een half pakske slaag.
                            (zoals ene Urbain ons vroeger heeft geleerd…)
                            :what:

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.