mijn fotoalbum

• Maker
    Discussie

• drknauf
    Deelnemer

voor als u niks te doen heeft een aantal van mijn fotoos van allerlei meetings over europa:

drknaufs album

sorry dit is pas m,n 2de bericht ik weet niet hoe ik deze link in moet korten 😯

grtjs mikey

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
      • [quote=”Setakira”:2pm977v0]Hallo drknauf welkom op het Belgische forum,

Jij bent die nederlander die op de Herfstrit wagen aan het kuisen was (2x zelfs 🙂 )

[/quote]

3 keer Sebastiaan 3 keer 😆 😆 😆 😉

BTW, Welkom Mikey Maat

Knauffie, moest je die dolle avatar nu echt meenemen van pf.nl ?? 😈 😉

Ik word daar helemaal tureluut van man 8)

wij zijn zo vaak fout gereden op de herfstrit ik ben dit allemaal onderweg tegengekomen 8)
            was wel heel leuk allemaal , ik heb enkelt de jeep meeting gemist jammer genoeg met meer dan 200 autoos hoorde ik van koen.
            alhoewel ik zlf wel de jeepsafari heb gerden vandaar onze autoos zo onder demodder zaten.

setakira thnx voor het inkorten vd link 😉

oh heb ik de verkeerde data erbij gezet s2? neem mij niet kwalijk 😆 it,s changed allready mate

En ik vraag mij af waar jullie allemaal gezeten hebben, die shop van scooters, zijn we die ergens tegengekomen dan? Niet opgevallen op een zondag 8)

S2

Wow, een blik in de toekomst 😀

Er staan zelfs al foto’s online van 23/10/07 😉

Hallo drknauf welkom op het Belgische forum,

Jij bent die nederlander die op de Herfstrit wagen aan het kuisen was (2x zelfs 🙂 )

En wij die dachten dat Koen het erg had 8)

Voor het inkorten urls, als je over de URL knop gaat met je muis kan je net boven het teksschermpje zien hoe men gewoon een url kan definiëren maar ernaast ook hoe je je eigen tekst aan een url kan geven zoals ik voor jou gedaan heb

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.