mijn ‘nieuwe’ 914

Home Forum Stel jezelf even voor ! mijn ‘nieuwe’ 914

• Maker
    Discussie

• de zwarte pijl
    Deelnemer

enkele foto’s van de nieuwe aanwinst 2 liter , 1972

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
      • @bompa lawijt 

Snoer over zijn toeren !! dat geloof ik nooit . Maar wat een mooi exemplaar geniet er van .

dank u heren , een 914 zat al jaren in mijn hooft , het zijn de lijnen die haar zo aantrekkelijk maken , het was alleen maar wachten tot die mooie dame mijn pad kruiste , en het was liefde op het eerste gezicht , natuurlijk had ik een kenner mee om de dame te testen , dat deed ik niet , maar Snoer, die was meteen over zijn toeren , groetjes kerels

Heeel leuk, proficiat!!

Nice ! proficiat

Wat een rode schoonheid! 

XXX

Proficiat. Heb ik altijd een toffe Porsche gevonden.
                      Dwars aan alle stijlnormen en net daarom. Stand out in the Croud  model 

Wat ik nu heb is voor mij de beste oplossing , de garage is maar 5.50m op 5,50 m , met de 964 reed ik achteruit er in , dat ging zelfs met de 997 S ernaast , de 914 is een koudstarter , bij het starten komt er uit de uitlaten wat vuil uit , dus omgekeerd was geen goede oplossing , dus met voorkant eerst binnen , dan die karretjes eronder , dat snel gaat en dan hem opzij duwen

heb je dit systeem al ns overwogen?
                          deze is gemotoriseerd waar ze bestaan ook die je met de hand verplaatst

na jaren van wel of niet , dan toch en deftige gevonden , dus terug een oudje erbij, na de 964 carrera 2 , die al 5 jaar de deur uit is bij een gezonde liefhebber , die nog altijd tevreden is

congrats black arrow

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.