mijn ‘nieuwe’ 914

Home Forum Porscheforum Stel jezelf even voor ! mijn ‘nieuwe’ 914

• Maker
    Discussie
  •  enkele foto’s van de nieuwe aanwinst 2 liter , 1972

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • @bompa lawijt 

0

Snoer over zijn toeren !! dat geloof ik nooit . Maar wat een mooi exemplaar geniet er van .

0

dank u heren , een 914 zat al jaren in mijn hooft , het zijn de lijnen die haar zo aantrekkelijk maken , het was alleen maar wachten tot die mooie dame mijn pad kruiste , en het was liefde op het eerste gezicht , natuurlijk had ik een kenner mee om de dame te testen , dat deed ik niet , maar Snoer, die was meteen over zijn toeren , groetjes kerels

0

Heeel leuk, proficiat!!

0

Nice ! proficiat

0

0

Wat een rode schoonheid! 

0
                  XXX

Proficiat. Heb ik altijd een toffe Porsche gevonden.
                    Dwars aan alle stijlnormen en net daarom. Stand out in the Croud  model 

0

Wat ik nu heb is voor mij de beste oplossing , de garage is maar 5.50m op 5,50 m , met de 964 reed ik achteruit er in , dat ging zelfs met de 997 S ernaast , de 914 is een koudstarter , bij het starten komt er uit de uitlaten wat vuil uit , dus omgekeerd was geen goede oplossing , dus met voorkant eerst binnen , dan die karretjes eronder , dat snel gaat en dan hem opzij duwen

0

heb je dit systeem al ns overwogen?
                        deze is gemotoriseerd waar ze bestaan ook die je met de hand verplaatst

Sliding Garage Space - WAY BETTER THAN TANDEM!

0

na jaren van wel of niet , dan toch en deftige gevonden , dus terug een oudje erbij, na de 964 carrera 2 , die al 5 jaar de deur uit is bij een gezonde liefhebber , die nog altijd tevreden is

0

congrats black arrow

0
                          12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.