Mijn “nieuwe” 928S (1984, 4.7, 310pk, manueel)

Home Forum Stel jezelf even voor ! Mijn “nieuwe” 928S (1984, 4.7, 310pk, manueel)

• Dit onderwerp bevat 57 reacties, 15 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 weken geleden door Tommy.
15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 58)
    • in the end it is all about the boys and his toys

Leuk 🙂

Getting there…

Op de foto ziet die zetel er veel slechter uit dan in het echt. Heel tevreden van het resultaat!

Netjes gedaan, erg leuk!

wat vraag je voor zo een schaalmodelletje te spuiten ? ik vind nergens een zwarte 992. in de zwarte kleur…

De buitenkleur leunt gelukkig dicht genoeg aan tegen Porsche’s Platinum metallic uit de jaren ’80. Ik heb de shell dus niet moeten herspuiten.

Herspuiten is ook moeilijker omdat de ramen en lichten dan gedemonteerd moeten worden, en die zijn vaak verlijmd.
                  Eens alles proper gedemonteerd (of afgedekt, maar dan is het altijd moeilijk bij de naden), kan je met een bus primer en lak uit de handel wel weg. Of even bij een spuiter binnenbrengen.
                  Het cruciale werk is het demonteren/afplakken.

Als ik het goed voorheb zit hier iemand op het forum die vaker in opdracht bestaande modellen herwerkt (en daar dus zeer bedreven in is).
                  Topic hier te lezen.
                  Op zich niet goedkoop, tot je de uren telt die in zo’n build kruipen. Het zal natuurlijk ook afhangen van hoe ver het moet gaan.

De huidige toestand van het blok:

De Raymond zou zingen “het gaat vooruit …”
                      Goed dat je het van de eerste keer degelijk laat aanpakken !

Het komt dichterbij!

XXX

Nice 
                            Leuk om te volgen, dus blijf posten hé.

Wekelijkse update.
                              Het blok is volledig terug geassembleerd en klaar om in de auto gedropt te worden.

Als het wat meezit zou hij hier eind december moeten kunnen terug zijn.
                              Ik kijk er erg naar uit! Hopelijk wordt het geen te natte winter, maar het meeste lijkt er nu wel al uitgevallen te zijn zeker?

Wegens ziekte wat vertraging opgelopen. Alles staat klaar om terug herenigd te worden.

met een beetje geduld komt dit allemaal dik in orde.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 58)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.