Mijn nieuwe aanwinst

Home Forum Zeverhoekje Mijn nieuwe aanwinst

• Maker
    Discussie

• Rudi Verhoeven
    Deelnemer

Hoi bij deze stel ik jullie graag mijn nieuwe aanwinst voor,ik moet wel zeggen dat hij moeilijk onder de kerstboom ging :happydance: het gaat hier om een 911 targa bouwjaar 9/1986 dus een van de eerste met G50 boite kleur donker blauw metalic(marineblauw?)hij rijd en schakelt super vlot,wagen geleverd in Duitsland en in 1992 verhuisd naar Nederland waar hij gekoesterd werd tot ik hem nu kocht :up:
      Wagen heeft leuke historiek met onderhoudsboek,facturen enz…. Zoals je kan zien staat er een taartschep achteraan op de wagen die ik zeker zonder enige aarzeling zal verwijderen :coolness: ik vind deze 911 toch echt mooier zonder taartschep :mrgreen: de komende maanden ga ik hem nog een beetje opfrissen(fuchjes even oppoetsen enz..)zodat dit oudje tegen de lente weer kan schitteren man wat is het leven toch mooi *luv *porsche

Attachments:
      • image_2013-12-25.jpg
      • image_2013-12-25-2.jpg
      • image_2013-12-25-3.jpg
      • image_2013-12-25-4.jpg
      • image_2013-12-25-5.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
      • Proficiat!
        G
        Chiepe

Lijkt mij een prima idee, samen een :driver: doen :relaxman:
          Wat niet wil zeggen dat niet iedereen welkom is hé, we gaan hier niet aan discriminatie doen.
          Anders ruzie met De Wit van het centrum 😆

Mooie targa, proficiat, :first:

ik kan sinds gisteren geen taart meer zien :puke:
            gooi die vin er vlug af, hij zal nog veel knapper zijn :happydance:

G-Model is ook mijn lieveling, Dirk, heb er zelf ook een van 1988, 3.2 met de volle 231 pk en G50 boite in cabrio :relaxman:

zou wel is leuk zijn om met de G’s is af te spreken :drink:

Allemaal 3.2 tjes in dit topic :up:
              We zouden ons eens moeten organiseren tegen al dat 964 geweld hier de laatste tijd :engeltje: :happy: :happy:

Proficiat…heel mooie auto. Heb ook een 3.2 (coupé) sinds vorige week en er deze namiddag voor het eers echt mee gaan rijden zalig!!! :driver: Veel plezier ermee.

Mikey,die van jou ziet er ook mooi uit :drink: misschien komen we elkaar is tegen op een forumbijeenkomst :driver: zou wel leuk zijn,en inderdaad als het een zonnige dag is dan begint het de kriebelen *porsche :driver:

Proficiat met de aankoop :first:

Kan een broertje van de mijne zijn is van nov 1986 en ook marineblauw maar zonder taartschep.

Heb met dit mooie weer de mijne nogeens buiten gelaten, was zalig zelfs zonder dak 😀 : :driver:

Ja Ghost je hebt zeker een punt van waarheid het zoeken naar een geschikt exemplaar vond ik heel fijn :happydance: ik ben veel wagens gaan bekijken veeeeel km,s gereden om telkens terug naar huis terug te keren zonder *porsche maar ik ben blij deze gevonden te hebben.als je veel wagens bekeken hebt weet je toch al wanneer je iets deftigs onder ogen hebt zeker ik ben kritisch omdat ik van beroep carrosserie uitoefen *luv

Proficiat met de Targa :first: :first:

Mijne is ook van eind 1986 en met G50 boite, alsook deze van Mikey hier op het forum, de onze schelen maar enkele cijfers in hun chassisnrs. :drink:

:applaus: Rud993.
                          Ziet er een mooi exemplaar uit

@Veedub33
                          geduldig blijven 💡
                          Het zoeken is toch even tof als het kopen.
                          Genoeg auto’s gaan bekijken en test rijden.
                          Zo weet je na voldoende exemplaren de juiste te vinden.
                          Ik ben een gans jaar bezig geweest met het kiezen en kopen van een andere dagelijkse wagen.
                          Heb met veel gereden :driver: , uiteindelijk dolblij met mijn keuze en aankoop :relaxman:

Prachtige *porsche , just what I’m looking for!
                            Ik hoop snel ook zo’n exemplaar te bemachtigen!
                            Ik heb inderdaad precies de indruk dat ik het meer over de landsgrenzen zal moeten zoeken…..
                            Hopelijk tot snel!

Nice, proficiat! :relaxman:

… als skate schans voor de kleintjes.

Proficiat met de mooie *porsche . :drink:
                                Eet geen taart. :salut:

Proficiat met de prachtige P.

steel er aan zetten sneeuw schuiver
                                    :bounce: :drink:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.