Mijn nieuwe Daily Driver

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Mijn nieuwe Daily Driver

  • Maker
    Discussie
  • Omdat ik weer eens wat anders wilde heb ik mezelf een nieuwe daily driver voor het woon-werkverkeer aangeschaft waaraan ik nog wat ga sleutelen en verbouwen tot het helemaal mijn smaak is, maar de basis zoals ik hem kocht komt al aardig in de buurt.

    DP turbo neus, DP turbo diffuser, DP lichtgewicht motorkap, Turbo interieur met FIA gekeurde 4 punts gordels, motor is gechipt met een DBM chip, MOMo evo stuur, alu trim inside, ook de dashboardklokken zijn gealuminiseert en van extra logo voorzien, carbon deeltjes, 944 Turbo stabi’s, harde bilsteins vooraan, gele verstelbare koni’s achteraan, enz enz…

    Hierbij enkele pics



    en zoals altijd staat ook deze te koop voor de juiste prijs, dwz hij moet niet maar mag weg.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 56)
    • schoone auto, zeker da dashbord:o

        [quote=”mcklusky”:2xtdt66i]Ik heb er een te hoge (ja ik weet het) prijs opgeplakt van 6000 euro, omdat hij niet weg moet, maar hij is zo mooi en zo goed in orde dat ik weet dat er vroeg of laat toch wel iemand dat er wil aan geven hoor.
        [/quote]

        Ik deel je mening, want die prijs lijkt me inderdaad ook wel hoog, aangezien de vraagprijs voor jezelfde wagen op het Nederlandse 944 forum slechts €3.500 was.

          alles hangt ook af van het type wagen natuurlijk, voor ik porsche reed was ik een die hard usa freak, ik heb diverse V8en versleten, ik heb een blazer gehad die toen ik hem kocht 600000km had, bij 824000km heb ik door zotte kuren te doen de motor opgeblazen… een degelijk v8 blok lijkt mits het nodige onderhoud onverwoestbaar…

            [quote=”Setakira”:3gg1ejso]Die Porsches gaan inderdaad lang mee, verschiet er soms zelf ook van wat ik tegen kom, nu je verwacht ook niet anders natuurlijk.

            Is dat met standaard benzine wagens ook zo? Mijn zuster rijdt met een oude Mazda euh 121 denk ik dat het is, 120000km maar daar zijn toch nogal wat stukken aan en als hij nu niet door controle geraakt dan gaat hij weg.

            Hier hebben ze nooit benzine gehad dus heb ik geen idee hoe lang dat meegaat zo’n normale merk motor.
            De Passat 1.6D had er 368000km en was toen op. De Sunny 2.0D had er 260000km en dan verkocht want van de baan geslipt maar nog OK motor. De Audi 1.6D zit aan 340000km en niks aan de hand, de Mercedes 3.0D zit aan 250000km dus nog niet in de helft van zijn kunnen zegt men 😛 En mijn Rover 2.0D heeft er nu 74.000km dus das nog niks.[/quote]

            Zijn dat ondertussen oliezuipers geworden na zoveel kilometers?

              Die Porsches gaan inderdaad lang mee, verschiet er soms zelf ook van wat ik tegen kom, nu je verwacht ook niet anders natuurlijk.

              Is dat met standaard benzine wagens ook zo? Mijn zuster rijdt met een oude Mazda euh 121 denk ik dat het is, 120000km maar daar zijn toch nogal wat stukken aan en als hij nu niet door controle geraakt dan gaat hij weg.

              Hier hebben ze nooit benzine gehad dus heb ik geen idee hoe lang dat meegaat zo’n normale merk motor.
              De Passat 1.6D had er 368000km en was toen op. De Sunny 2.0D had er 260000km en dan verkocht want van de baan geslipt maar nog OK motor. De Audi 1.6D zit aan 340000km en niks aan de hand, de Mercedes 3.0D zit aan 250000km dus nog niet in de helft van zijn kunnen zegt men 😛 En mijn Rover 2.0D heeft er nu 74.000km dus das nog niks.

                [quote=”911-lover”:1b6uiedo]Daar zit mijn witte ook niet ver vanaf en dat voel je echt niet hoor als een wagen goed onderhouden is[/quote]

                Dat zijn dan tussen de 2000 en 3000 uren rijplezier oftewel 375 werkdagen. 😆

                  Daar zit mijn witte ook niet ver vanaf en dat voel je echt niet hoor als een wagen goed onderhouden is

                    260000

                      hoeveel kms heeft ie?

                        dat zie je er ook aan, originele stickertjes er nog in en héél héél veel documentatie en rekeningen erbij…

                          Mooie wagen en super verzorgd geweest .
                          Van harte 😉

                            idd het is de ex-speedy wagen.

                              Knappe wagen Dave .
                              Doch de wagen komt me zeer bekend voor .
                              Is dit geen NEderlandse geweest ?
                              Ik ben bijna zeker dat het die van Speedy was van het PF.NL .
                              Die heeft de wagen nog niet echt lang geleden verkocht .

                              Klikkerdeklik

                                Ik heb er een te hoge (ja ik weet het) prijs opgeplakt van 6000 euro, omdat hij niet weg moet, maar hij is zo mooi en zo goed in orde dat ik weet dat er vroeg of laat toch wel iemand dat er wil aan geven hoor.

                                ik zie soms gewone 944s type 1 te koop staan voor 7000 en 8000 euro
                                en die raken dan ook nog verkocht !! 😯

                                Dus mijn 6000 tja, ik vind het wat hoog misschien, maar als je de opties, aanpassingen en de staat van de wagen bekijkt is hij het zeker waard, er zijn ook een berg facturen en documentatie bij, en zoals al gezegd, ik vind het niet erg als hij niet verkocht raakt.

                                ik speel momenteel met het idee om er LPI in te leggen… Dagelijks meer dan 120km, dat tikt aardig aan…
                                Mijn broer rijd op lpg met een zelfde wagen , maar dan in het zwart.

                                  hele mooie wagen, zeker in die kleur, wat kost zo ene nog

                                  echt wel men ding

                                  grtz Geert 😉

                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 56)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.