Mijn nieuwe Daily Driver

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Mijn nieuwe Daily Driver

• Maker
    Discussie
  • Omdat ik weer eens wat anders wilde heb ik mezelf een nieuwe daily driver voor het woon-werkverkeer aangeschaft waaraan ik nog wat ga sleutelen en verbouwen tot het helemaal mijn smaak is, maar de basis zoals ik hem kocht komt al aardig in de buurt.

DP turbo neus, DP turbo diffuser, DP lichtgewicht motorkap, Turbo interieur met FIA gekeurde 4 punts gordels, motor is gechipt met een DBM chip, MOMo evo stuur, alu trim inside, ook de dashboardklokken zijn gealuminiseert en van extra logo voorzien, carbon deeltjes, 944 Turbo stabi’s, harde bilsteins vooraan, gele verstelbare koni’s achteraan, enz enz…

Hierbij enkele pics

en zoals altijd staat ook deze te koop voor de juiste prijs, dwz hij moet niet maar mag weg.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 56)
  • Anoniem

Ja, wa wilde ? De wagen probeerde niks anders te doen dan uit te breken. Beste wat ik kon doen was lief tegen mijnen ‘Herbie’ zijn. Want als ge hem opstang jaagt zou em wel eens pirouettekes durven maken…

ik herinner mij dat nog van toen ik met u over Zolder scheurde in de Martini, toen deed je dat ook 🙂

Anoniem

eueu.. ja zeker… 😕 Ik betrap er mij al eens op dat ik zelf tegen mijn wagentjes sta te praten als ik ze aan het schoonmaken ben.
          😕 roll:

[quote=”chris_lbr”:1i8xskub]??? Kan die wagen dan praten ???

😆 [/quote]

Da zou nog iets voor u zijn hé chris 😆

Awel Stef, het is toen dat ik op het idee kwam 😈 😉

Nice Dave!

Nu zal ik je wel opmerken volgende keer dat we naast mekaar aan het licht staan 😉

Toch leuk als daily driver een P’ke hé

Schön!

Anoniem

??? Kan die wagen dan praten ???

😆

moet ook nie weg hé 😉 wacht tot je hem irl gezien en gehoord hebt 😛

ik zou’m ni te rap wegdoen Dave…ik vind ‘m ook fermer hoe meer ik er naar kijk 😉

Mooie auto dave.

Stuurke is btw een Momo Millenium Evo. En k heb veel mooier liggen van momo die daarin gaan zalle 😉

Sjieke bak, heb hem al in het echt mogen aanschouwen !

Super sound 😀

Knap machien jong blijft toch één van de mooiste modellen.

Veel plezier ermee

Niks mis met ne frisse stoere witte. Proficiat.

alles wat er niet origineel is aan de wagen heb ik er ook nog eens los bij gekregen… dus ik ben niet meteen op zoek naar parts, en in het begin dacht ik ook “stuurke eruit” maar het geheel met de chrome klokranden en zo zorgen er toch voor dat het stuur erbij past, als je erin zit of bij staat merk je wel wat ik bedoel.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 56)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.