Mijn nieuwe Daily Driver

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Mijn nieuwe Daily Driver

• Maker
    Discussie
  • Omdat ik weer eens wat anders wilde heb ik mezelf een nieuwe daily driver voor het woon-werkverkeer aangeschaft waaraan ik nog wat ga sleutelen en verbouwen tot het helemaal mijn smaak is, maar de basis zoals ik hem kocht komt al aardig in de buurt.

DP turbo neus, DP turbo diffuser, DP lichtgewicht motorkap, Turbo interieur met FIA gekeurde 4 punts gordels, motor is gechipt met een DBM chip, MOMo evo stuur, alu trim inside, ook de dashboardklokken zijn gealuminiseert en van extra logo voorzien, carbon deeltjes, 944 Turbo stabi’s, harde bilsteins vooraan, gele verstelbare koni’s achteraan, enz enz…

Hierbij enkele pics

en zoals altijd staat ook deze te koop voor de juiste prijs, dwz hij moet niet maar mag weg.

11 reacties aan het bekijken - 46 tot 56 (van in totaal 56)
  • Anoniem

Awel Dave, moest je da stuurke willen vervangen door een origineel kunnen we evt. zaken doen. Ik zou nl. net het omgekeerde willen doen op de Martini-Porsche.

damn, je hebt weer n koopje gedaan, had em zien staan … 😕
        maar idd ben ook ni voor da stuurke, onderlip achter van n S2 vind ik ook schoner… 😉

knap 😉
          Alleen zou ik er persoonlijk trg een origineel stuur opzetten.
          Die sticker van targa op de motorkap vind ik echt nice ❗
          Zo iets wou targaboy ook op zijn 944 dacht ik

Anoniem

Jawadda knappe daily!!! En ziet er goed onderhouden ui!!! Proficiat

$rouji

Dave echt sjiek makker!!! top!!! 8)

Of ik er meteen mee ga racen weet ik niet, moet er wel elke dag mee op en af naar antwerpen hé 8)
                maar er eens een keer mee naar het vrij rijden gaan of zo zie ik wel zitten 🙂

en idd Luke, een bekende 😉

Anoniem

Knap bakske Dave, proficiat ! Kom je d’er ook eens mee op Zolder rijden ? Of op Croix, want daar zitten we nog altijd te zoeken naar een aantal piloten…

[quote=”Setakira”:1e6ll04w]Mooi zo nen witte 🙂 Frisse verschijning, ge kunt hem naast Koen zijne eens laten poseren…[/quote]
                  Mercie dagge ni aan mij hebt gedacht é… 👿

hey, ne bekende….mega bakske !!

Thx mannen 🙂

Very special car ! Knap wit 😉

Mooi zo nen witte 🙂 Frisse verschijning, ge kunt hem naast Koen zijne eens laten poseren…

11 reacties aan het bekijken - 46 tot 56 (van in totaal 56)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.