Mijn oud lief komt naar huis! -> backdaten?

Home Forum Porsche Talk Mijn oud lief komt naar huis! -> backdaten?

• Maker
    Discussie
  • Na 6 jaar weggeweest te zijn komt mijn oud-lief terug op mijn oprit te staan naast de rest! 🙂
    Daar is de Porsche-madness voor me begonnen. Ik had de man al een paar jaar geleden terug gebeld dat’k hem terugwou eventueel als hij verkocht wegens emotionele waarde (mijn overleden moeder had daar nog mee aan gewerkt toen ik jonger was om hem terug mooi te krijgen binnen), maar toen verkocht hij hem niet. Vorige week kwam ik hem ineens tegen op het net. Heb de man dadelijk gebeld et voila.. we zijn er uit gekomen! Mijn beestje komt terug! :driver:

Het is een 911SC Targa van 79 met een 964-ombouw (jammer genoeg). Heb er ook geen flauw idee van dat hij nog matching is of niet, maar dat ga ik me allemaal uitzoeken. Origineel was het goud-bruine met bruin interieur. voorlopig ga ik er deze zomer nog zo mee uit rijden, maar dan gaat hij uit mekaar.

Zelf zie ik er weinig in om hem terug origineel te zetten, daar hij al 286.000km heeft staan en geen onderhoudsboekjes meer heeft.
    Eventueel speelde ik met het idee om hem te backdaten naar iets als volgende:

Weten jullie goedkope kits of ideeën om dit te doen? Alle tips zijn welkom, want ik heb er nog geen research naar gedaan.

14 reacties aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
    • Ik vind een targa 964 (ombouw) zeker niet lelijk.
      Ik weet dat ze niet gewild zijn en ik ben zelf ook voor een coupe gegaan maar lelijk kan ik em niet noemen.
      Veel liever een Targa dan een cabrio.

Maar die spiegels? Dat zijn toch geen cupspiegels? Of is de foto uit een rare hoek genomen?

G.

zit er je “oud lief” een two- tone interieur ? is dat standaard af fabriek ?
        ik moet zeggen dat uw oud lief er nog vrij jong uitziet. 😀

Oude liefdes zijn de beste naar’t schijnt haha prachtig!
          Veel succes met je project.. :respect2:

XXX

Succes met uw ‘oud lief’ de eerste foto is wl een toffe kleur om ‘m in te zetten. :coolness:
            Draadje van Christoph P en John Beton al gevolgd qua ‘backdaten’?

Voor bodykits moet je hier maar is kijken :popcorn:

http://www.gruppetwo.com

http://www.nrauto.com

Wim

[quote=T-911]Waar ik kits ofzo kan kopen en het prijzenplaatje.[/quote]

Ligt eraan wat je zelf gaat doen of laat doen, want dat zal de prijs maken. 💡

Lekkere body :lekker:

:up:

Schoon lief . *luv :up:

Hierbij 2 foto’s van m’n oudlief toen hij de eerste keer m’n oprit opkwam:

https://www.dropbox.com/s/fhyxvslymxifkhw/IMG_0047.JPG
                        https://www.dropbox.com/s/a5ogsjf2ve8hr1g/IMG_0050.JPG

Ze ziet er nog steeds hetzelfde uit, enkel wat verder afgetakeld.. heb hem nét op tijd teruggevonden.

Iemand ideetjes voor eventueel backdating? Waar ik kits ofzo kan kopen en het prijzenplaatje..

super :up:
                          ze zeggen niet voor niets: oude liefde roest niet :first:

heb je er geen foto’s van? zowel van toen jij hem nog had en hoe hij er nu uitziet want wij zien dat graag :happydance:

Na speeddaten … Nieuwe trend backdaten :mrgreen:
                            Zolang de vrouwtjes er niets achter komen dat je je centen in de facelift van je oud lief steekt …. Ga dat maar is uitleggen… Nee, gaat over de Porsche … Neen niet over dating… En neen niet teruggevonden op datingsite :happy:

Succes en proficiat met je renewed “love of your life” 😀

Wat een geluk dat je haar hebt terug gevonden man !!
                              Veel plezier ermee

Proficiat met je oud lief. :happydance:

14 reacties aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.