Mijn Porsche Boxster 2.7

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Mijn Porsche Boxster 2.7

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Uitlaat is een originele Porsche klappenauspuff. Had ik ook op mijn vorige Boxster. Supergeluid en nooit storend.

@ Carrera, ik weet niet meer wat merk van uitlaat het is maar volgens de verkoper is de uitlaat aangekocht bij Porsche RS motors Ingelmunster, dus het zal wel een erkende Porsche tuner-stuk zijn…misschien zijn er mensen op dit forum die het wel direct kunnen zeggen, of anders moet ik me eens onder de auto laten bengelen 😆
        misschien komt de uitlaat wat “raar” over omdat ik de foto van vrij laag genomen heb…

in ieder geval leuk om alle goede reacties te horen 😉

Mooie boxter. Dat blauw is mooi !

Proficiat ! Het enige wat ik echt minder vind is die rare uitlaat, van welk merk is die ?

Inderdaad mooie combinatie blauw-beige.

De uitlaat lijkt mij ook anders, dan anders te zijn. ziet er goed uit zo met die extra gaatjes

Ok, bedankt voor de tip, Wim 😉

Wim

[quote=”ducboy”:36lqsv6q]

[/quote]

Mooie auto Duc, en als je foto’s of afbeeldingen plaats, ze wel tussen de zetten, komen ze gelijk in beeld. 😉

mooi dat blauw met beige ❗

veel plezier ermee 🙂

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.