mijn porsche in miniatuur

Home Forum Porsche miniatuur mijn porsche in miniatuur

• Maker
    Discussie

• hans goris
    Deelnemer

Ik heb bij modelcarworkshop mijn eigen Porsche laten namaken op schaal 1:18. Best wel een mooi resultaat vind ik zelf 😀 .
      Zelfs het stickertje op de achterruit (50 jaar Porsche) zit erop. Respect voor Maarten zijn werk!
      Nu kan ik hem dagelijks bewonderen op mini schaal…

http://www.modelcarworkshop.nl/Forum/viewtopic.php?f=16&t=90

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 414)
      • M’n Goldie

EDIT: Inhoud verwijderd
          Gelieve de forumregels te respecteren: zie oa punt negen.
          Advertenties en verwijzing naar commerciële activiteiten is strikt voorbehouden aan forumsponsors.

welke zijn de velg- en bandenmaten
            hoeveel mm aan profiel rest er
            hoe oud zijn ze ( DOT-code)
            wat is de vraagprijs

Wintervelgen Cayman 981 – 19inch
              Als nieuw met druksensoren

Hoi iedereen,

Ik ben Jacky vanuit Brecht ,en sinds enige tijd Porsche-fan geworden. Ik ben momenteel in de markt voor een Porsche 996. En als alles goed loopt met de verkoop van de huidige wagen dan staat er de komende weken een 996 voor de deur.

Voor mij een hele nieuwe wereld die open gaat, ik ben reeds jaren een trouwe Bmw-rijder, dus wel uit m’n comfortzone nu.

Van harte welkom namens het FPB-team
                  Het is hier de gewoonte dat nieuwe gebruikers zich eerst even kort voorstellen. Dat doe je door een nieuwe topic te starten in deze rubriek:
                  https://www.porscheforum.be/forum/74-stel-jezelf-even-voor-
                  Graag daar even wat vertellen over jezelf, je passie, je autodromen, … en dan volgt de rest vanzelf, inclusief de verwelkomingen, antwoorden en reacties van de andere forumgebruikers.

ben begonnen met het vervangen van de inlaatmoffen bij mijn 911 uit 1975, bij demontage vh injectiesysteem zijn er een aantal brandstof leidingen geknikt, deze zitten geperst op de aansluiting …waar kan ik deze bestellen of waar laten uitvoeren ? tevens waar kan ik de afdichting zoals in foto bestellen ?

Mijn eerste keer op Circuit met de Porsche Boxster 986 2.5.

De boxster is nog volledig origineel en met ‘gewone’ banden.

Ja ik zou het vergeten Het gaat over een PDK bak Nogmaals het gaat hem over een 911 Turbo S ( 991 )

Set echte porche velgen
                          Type: 997s4 Fase II
                          Inclusief winterbanden.
                          Nog zeker goed voor minstens 1 szizoen.
                          Bieden v.a. 1800€

Is een 6 cylinder, luister maar eens op youtube !
                            https://www.youtube.com/results?search_query=lotus+exige+430+cup

Dichter bij een gokart/racewagen gevoel ga je niet meer komen met een straatauto !

Even de prijs gezocht: 130.000€

123

afwerking binnen zal ook wel een ander verhaal zijn.

Kost wel ietsje meer dan een paar veren op mijn 981… Mankeert dan nog eens 2 cilinders ook…

Hallo allemaal, ik ben Alain Schelkens en woon in het groene Bonheiden. Al sinds ik klein was droom ik er van ooit een porsche te bezitten, en sinds een paar weken is het zo ver. Ik ben de trotse eigenaar van een Panamera Sport Turismo. Graag had ik wel eens andere Porschisten ontmoet op een of andere meeting of evenement. See you !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 414)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.