Mijn pré ’73er

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Mijn pré ’73er

• Maker
    Discussie
  • Hallo,
    op aanraden van Wim, zal ik hier mijn restauratieprojectje
    van mijn 73er proberen verder te zetten.
    Bedankt aan iedereen voor de raad die mij is gegeven in mijn mijn ander topic. :respekt:
    Ik ga heel waarschijnlijk nog vele vragen moeten stellen, daar het
    mijn eerste P is.
    Op het eerste zicht is er precies niet zoveel werk aan, maar je weet nooit wat er nog allemaal kan tevoorschijn komen.

AAN DE BEHEERDERS en MODERATORS: geweldige site!!
    Heel gemakkelijk voor foto’s en bijlagen in te voegen.
    Is wel iets anders da andere forums, waar je een site als fotobucket nodig hebt om ze in te voegen.

Bedankt manne :drink:

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 233)
    • 120 Inkomticketjes verkopen Christophe, om jou en je hond bezig te zien aan de P. :drink:

Geef jij daar Porsche seminaries ofzo… met al die stoelen… :mrgreen:
        quote]
        Is geen living, of geen seminaries
        Is de zaal hier.
        Als jullie er eentje nodig hebben voor een bijeenkomst ?? hier kan 120 man zitten

Geweldig project petje af. Schaf me ook nen hond aan denk ik hoef ik niet meer op cursus.

vooral in zijne porsche 😀

Werk jij aan uw Porscheke in de living of zo 😛

Elektriciteit is fun he, heb de mijne ook volledig herdaan en ben zeer tevreden dat het voorbij is !

en Funny heeft zo graag honden 😈 😈 😈 :happydance:

Mooi werk :respect2: :up:

Dat is toch een hondenleven zo aan een Porsche werken ! 😉

Wat een leven hebben die honden toch, maar toch fijn van de hulp 😀
                    Geef jij daar Porsche seminaries ofzo… met al die stoelen… :mrgreen:
                    Toch knap werkje man :respekt:

… Mijn trekker voor de benzinneklep gezet
                      … :censored: … Kloten … uren aan een stuk, had de veer los gedaan om de kabel er door te leiden…
                      Had dat beter niet gedaan, uren aan een stuk om de veerklep terug te zetten
                      Is me dan toch gelukt uiteindelijk.
                      Amaai …

Vandaag de riemen van de achterbank gezet en gordels opgehangen
                        Foto153.jpg
                        Alle geluk dat mijne hond mij heeft kunnen helpen

Foto154.jpg

Foto155.jpg

En ze moest en zou erbij zijn

Foto161.jpg

Foto162.jpg

Proper se

Foto163.jpg

Verkeerde stukken geleverd; 3 linkse en 1 rechtse afwerkings plaatjes voor de sierlijsten onderaan
                        Moeten daar ook geen rubbers tussen (tussen sierlijst en lijsthoekjes) ???

Foto164.jpg

Nog
                          Foto145.jpg

Foto146.jpg
                          plaat gezet in kofferruimte

Foto148.jpg

waterreservoir gezet

Foto149.jpg

Gisteren de gehele elecktriciteit door gemeten , in orde gezet en de lichten aangesloten
                            Foto139.jpg

Foto140.jpg

Wat een f***cking gekloot !!!

Foto143.jpg

Foto144.jpg

Okéééé, geweldig
                              Bedankt Wim voor alle uitleg
                              Komt goed :drink: (PALMKE)

Wim

Dit doe je door de ramen te stellen.
                                Achter de bekleding zit in de deur een stelsleuf met boutje M10.
                                Door dit los te draaien kun je de hoogte stellen van de ruit.
                                Wel met beleid doen, en tussendoor even de ruit omlaag en omhoog voor te zien of hij nog moet of al te veel hebt.
                                Doe dit wel met de deur open, en dan pas de deur dichtdoen/passen of de ruit op de goede hoogte zit.

Hij zit goed op het moment dat de deur dicht is, net achter eerste rand van rubber pakt.
                                Zit de ruit bv voor wel goed en achter te laag, kun je deze hoogte nog regelen met de moeren in de deur, en deze zitten achter de zwarte rubbers uiteinde deur.

Hoop dat je er zo uitkomt.

Ok bedankt

Wim, weet jij of er veschillende soorten Targadaken zijn, want het mijne is precies het verkeerde.
                                  Het pst wel, maar de rubbers aan de zijkanten zijn te klein.
                                  De ramen sluiten niet goed aan.
                                  Of kan ik het targadak uitregelen, zodoende dat dit lager komt tegen de vensters ??
                                  Het dak stond bij Van Kessel achter de auto, maar er stonden er daar nog
                                  andere achter, dus ik denk dat ze zich vergist hebben (of uitregelen ?? )

Attachments:
                                  • Foto129.jpg
                                15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 233)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.