Mijn pré ’73er

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Mijn pré ’73er

• Maker
    Discussie
  • Hallo,
    op aanraden van Wim, zal ik hier mijn restauratieprojectje
    van mijn 73er proberen verder te zetten.
    Bedankt aan iedereen voor de raad die mij is gegeven in mijn mijn ander topic. :respekt:
    Ik ga heel waarschijnlijk nog vele vragen moeten stellen, daar het
    mijn eerste P is.
    Op het eerste zicht is er precies niet zoveel werk aan, maar je weet nooit wat er nog allemaal kan tevoorschijn komen.

AAN DE BEHEERDERS en MODERATORS: geweldige site!!
    Heel gemakkelijk voor foto’s en bijlagen in te voegen.
    Is wel iets anders da andere forums, waar je een site als fotobucket nodig hebt om ze in te voegen.

Bedankt manne :drink:

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 233)
  • PB

Om de te verwachte drukte voor te zijn

en het beetje overzichtelijk te houden. :engeltje:

Kan er mij iemand komen helpen om mijn Targa-ruit in te zetten ??
        Ik ben woonachtig te Kumtich (tussen Leuven en Tienen)
        0474 346 862
        Bedankt alvast en erna … :drink:

Achterkant dedemonteerd
          Lichten: niks aangesloten, delen er niet bij
          Nieuwe rubbers nodig
          Bumper blokken: met spuitbusje gespoten geweest, nu alles eraf gedaan met asseton en opnieuw op geblonken: als nieuw
          Katogen gezet

Attachments:
          • Foto70.jpg
          • Foto71.jpg
          • Foto90.jpg
          • DSC06278_2013-01-26.jpg
          • DSC06279_2013-01-26.jpg
          • Foto92.jpg

Gisteren namiddag de bumpers terug vast gemaakt en de rubberen banden erop fatsoenlijk gezet
            War een kloot werk, grond is veel te koud
            Handen bevroren

sorry voor het off topic, maar zou toch graag bij deze mijn respect willen meegeven aan de heren ven Creedence Clearwater revival… dikke duim voor wat je bijbrengt aan dit forum Wim. :respekt :first: :respekt: en ps; love the bastards :applaus:

Hoi Christophe,

heb je iets van afmetingen?
                eerste wat in me opkomt is afwerking rond de deurkader ter hoogte
                van de zijpanelen achter.

Weet iemand waarvoor deze dient ??
                  Zie foto
                  Is afgewerkt met leder..

Attachments:
                  • DSC06217.JPG

ok, bedankt Wim

Wim

Gewone zwel band gebruiken die minimaal 1cm opzwelt.

Dus plakken en gelijk monteren.

Ok bedank Wim,

Heb gezien dat er een paar contactpunten voor de achterruitontdooiing
                        missen.
                        Ga proberen naar de afbraak te gaan om deze terug te verzamelen
                        (eventueel van een ander merk)
                        en dan proberen terug te bevestigen met Bison electrolijm.
                        Best zetten voor ik mijn rubbers aanbreg zeker ??

Wim weet jij hoe dik de zwelband moet zijn aan de binnenkant van de RVS beugel ?? en liefst zwart zeker

Wim

Eerst de ruit zetten, en daarna inderdaad de beugel met rubber plaatsen.

Zorg wel dat je een origineel bovenrubber hebt, anders gaat het boven in de hoeken bobbelen.
                          Komt omdat immi niet voorgevormd is.

Let er wel met plaatsen ruit erop dat hij goed in de bovenste rubber zit voor je gaat trekken, en dan vanaf onderaan gaan trekken, dan zit hij boven en onder al opgesloten.

Vooreerst mijn beste wensen aan iedereen die dit topic leest.

Heb weer vraagjes …

Moet ik eerst mijn targaruit zetten alvorens de inox targabeugelkap zet??

XXX

Goe bezig Christophe. :applaus:
                              Ik heb vandaag mijn gillende koude lucht ventilator eens aangepakt.
                              ‘t was een geluid van een 14 jarige en nog iets maar daar ga ik niet verder op ingaan… 😀
                              Enfin na wat smeermiddel op de juiste plaats is’t terug ok. 😀

[IMG]http://i1227.photobucket.com/albums/ee433/Peter_Targa_84/P1020750_zpsf2b4f6dd.jpg[/IMG]

Vandaag de 4 bouten op de Targabeugel laten lassen
                                Ineens in Inox tegen roest

Attachments:
                                • DSC06150.jpg

😎

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 233)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.