Mijn S… nu maddict zijn S…

Home Forum Zeverhoekje Mijn S… nu maddict zijn S…

• Maker
    Discussie
  • De kogel is bijna door de kerk.

Mijn S zal een nieuwe eigenaar krijgen.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
    • [quote=”Setakira”:2cz52lou]Welkom maddict en verzorg dat ex-bakje van Stefan maar goed 🙂

Maar euh, nu dat Stefan zijn S weg is, moet hij zijn naam aanpassen hé.
      Dus vanaf nu noemen wij hem allemaal Tefx911 of Tefan 8) [/quote]

😆
      Nice one !

Dankuwel!
        Eindelijk volwaardig forum-lid. Ik heb er bijna 30 jaar van gedroomd.
        Had op mijn 8 jaar een Rik Ringers strip geleend (en nooit teruggegeven trouwens 😳 ) en ik was verkocht…

[quote=”stefx911″:1afgmf72]
        HIER staan er nog steeds enkele maar er zullen er zeker nog betere volgen…[/quote]

Het is nog geen kodak-weer geweest hee mannen. Vorige zaterdag en de zaterdag ervoor gelukkig tussen de buien door al even kunnen genieten.

Fan-tas-tisch Elfje, de sound is ook geweldigheb er verdomd veel bekijks mee trouwens.
        Neuspeuteren aan een rood licht is er niet meer bij 😉
        Volgend weekend rij ik ermee naar de champagnestreek – met camera in de aanslag, beloofd! 8)

[quote=”4s”:fqtu7yqj]een fotoke van de wagen? of staat die hier al ergens?[/quote]

HIER staan er nog steeds enkele maar er zullen er zeker nog betere volgen…

[quote=”Setakira”:24f6gt4g]Welkom maddict en verzorg dat ex-bakje van Stefan maar goed 🙂

Jampie moet zijne nick dan ook aanpassen………….Ampie, want hij heeft zijne Jeep verkocht. 😆

[quote=”Setakira”:2w112ymh]

Hehe Seta, good one! 😆 😆

4s

een fotoke van de wagen? of staat die hier al ergens?

Welkom maddict en verzorg dat ex-bakje van Stefan maar goed 🙂

Dus vanaf nu noemen wij hem allemaal Tefx911 of Tefan 8)

[quote=”maddict”:16x5nrhu]En alsik hem ooit nog verkoop is Stefa, de eerste die het zal weten natuurlijk!
                    Cheers!
                    Matt[/quote]

En anders sta ik aan uw deur ! 8)

Welkom trouwens Matt

Titel aangepast 😉

Nu moet ik dringend mijn avatar nog aanpassen….

[quote=”maddict”:2oinkc3u]Ik zal hem goed soigneren! Staat nu proper en droog onder zeil, wachtend op mooi herfstweer. En alsik hem ooit nog verkoop is Stefa, de eerste die het zal weten natuurlijk!
                        Cheers!
                        Matt[/quote]

maddict, welkom hier, jij gelukzak……….. 😯 😉

Ik zal hem goed soigneren! Staat nu proper en droog onder zeil, wachtend op mooi herfstweer. En alsik hem ooit nog verkoop is Stefa, de eerste die het zal weten natuurlijk!
                          Cheers!
                          Matt

kan me dat voorstellen dat het een trieste blik in de garage is maar als hij in goede handen is is het eigenlijk beter dan stilstaan he

en wie weet verkoopt hij hem wel terug aan u binnen enkele jaren 😆

ik weet zeker dat er later opnieuw eentje in huis komt voor het zoontje hé Stefan 😉

blij te horen dat ie naar een goede thuis gaat 8)

[quote=”stefx911″:1zvtano9]Vandaag was het moment om afscheid te nemen aangebroken.

De S is door zijn nieuwe eigenaar opgehaald…
                                Een goede vriend van mij die hem met even veel liefde zal vertroetelen.

Toch geeft een blik in mijn garage me een beetje een triest gevoel.[/quote]

Allee, t’is dan zover, ik begrijp je gevoelens !!!

Spijt moet je niet hebben, denk aan Herman Brood die eens zij ” Spijt is wat de koe sch…”

Yvan

Vandaag was het moment om afscheid te nemen aangebroken.

De S is door zijn nieuwe eigenaar opgehaald…
                                  Een goede vriend van mij die hem met even veel liefde zal vertroetelen.

Toch geeft een blik in mijn garage me een beetje een triest gevoel.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.