Mijn voorstelling

Home Forum Stel jezelf even voor ! Mijn voorstelling

• Maker
    Discussie
  • Goedemorgen iedereen,

Om de gewoonte niet in de kiem te smoren, stel ik mezelf en mijn wagen even voor.

Mijn naam is Geert en ben altijd gepassioneerd geweest door auto’s, maar Porsche heeft voor mij altijd wel iets speciaal gehad.
    De lijn, het geluid, het over de weg bewegen, de klasse die de wagen uitstraalt.
    Enkele jaren geleden ben ik tevens begonnen met een oldtimercursus om mijn kennis over oude wagens wat bij te schaven.
    In die periode heb ik een BMW E30 baur aangeschaft om wat kunnen te prullen aan een wagen.

Maar, sinds gisteren, ben ik de eigenaar geworden van een Porsche 911SC 3.0 van 1980, foto’s heb ik nog niet, maar deze zullen zeker volgen.
    De motor zou in een goede staat moeten zijn, maar het lakwerk zou op termijn kunnen aangepakt worden.
    Ik ben geen expert in wagens dus jullie hulp en advies zal zeker welkom zijn.

Op naar de mooiere jaren 🙂
    Greetz
    Geert

2 reacties aan het bekijken - 31 tot 32 (van in totaal 32)
    • [hide]welkom Geert,
      de mooie porsches en nieuwe leden komen er met bosjes bij de laatste tijd. groeien die mss ergens in het wild waarvan ik de plaats nog niet ken? veel geluk en veilige, plezierige KM’s gewenst. Proficiat !

onze (mijn) nieuwsgierigheid is aangescherpt, dus als je nog meer met ons wil delen dan mag dat altijd natuurlijk: uit welke regio ben je, kleur van de auto en interieur, ken je de historiek en is deze goed gedocumenteerd, is hij nog compleet origineel, matching numbers?, …. en natuurlijk straks veel fotootjes, want daar zijn ze hier verzot op.
      [/hide]

Wim

Welkom Geert op het forum, en gefeliciteerd met de aankoop van je Porsche.

2 reacties aan het bekijken - 31 tot 32 (van in totaal 32)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.