Mijn zoon is geboren

Home Forum Zeverhoekje Mijn zoon is geboren

• Maker
    Discussie
  • Dag medebewoners van dit forum 🙂

Vorige week zondag is mijn zoon Nand geboren à 50cm en 3,75Kg moeder en zoon stellen het goed. De vader is nog in shock van de aanblik van dit kleine wonder

Groetjes,
    Jorg

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
  • Wim

Van harte gefeliciteerd, maar is het niet jullie zoon. 🙄 😉

proficiat
        nu nog een tutje met “Porsche is the best”
        gelukkig bestaan er geen porschepampers anders is er een andere slogan
        ik sch t op porsche 😛 😉

Proficiat en maak er maar zo vlug mogelijk een Porschist van. Je weet maar nooit…
          Spijtig hé, Porsche-pampers bestaan nog niet.

Daar ben ik nog niet uit :p

Het idee was om het autotje in een kader aan de muur te hangen, mja da lijkt zo sadistisch

Anoniem

Proficiat!

Gefeliciteerd papa en mama met zoveel moois…..

En mag hij daar dan met spelen, gooien, …. enz ? Of was het toch eigenlijk een cadeautje voor de papa 😉

BC911 schrijft:

Proficiat man, geniet ervan! Toch al een Porsche Matchboxke gekocht ;-).

Beter nog, een 356 op schaal van de muzeumshop in Zuffenhausen 😀

Van harte proficiat !!

Plumber

Proficiat!!! geniet ervan het vliegt voorbij

en denk dan …. over 18jaar moet ik een porsche bijkopen 🙂

Proficiat man, geniet ervan! Toch al een Porsche Matchboxke gekocht ;-).

Megaproficiat! Moge je nog lang in ‘shock and awe’ blijven voor dit kleine wondertje! 😉

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.