Mijn zoon is geboren

Home Forum Zeverhoekje Mijn zoon is geboren

• Maker
    Discussie
  • Dag medebewoners van dit forum 🙂

Vorige week zondag is mijn zoon Nand geboren à 50cm en 3,75Kg moeder en zoon stellen het goed. De vader is nog in shock van de aanblik van dit kleine wonder

Groetjes,
    Jorg

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
  • Wim

Van harte gefeliciteerd, maar is het niet jullie zoon. 🙄 😉

0

proficiat
        nu nog een tutje met “Porsche is the best”
        gelukkig bestaan er geen porschepampers anders is er een andere slogan
        ik sch t op porsche 😛 😉

0

Proficiat en maak er maar zo vlug mogelijk een Porschist van. Je weet maar nooit…
          Spijtig hé, Porsche-pampers bestaan nog niet.

0

Daar ben ik nog niet uit :p

Het idee was om het autotje in een kader aan de muur te hangen, mja da lijkt zo sadistisch

0
            Anoniem

Proficiat!

0

Gefeliciteerd papa en mama met zoveel moois…..

0

En mag hij daar dan met spelen, gooien, …. enz ? Of was het toch eigenlijk een cadeautje voor de papa 😉

0

BC911 schrijft:

Proficiat man, geniet ervan! Toch al een Porsche Matchboxke gekocht ;-).

Beter nog, een 356 op schaal van de muzeumshop in Zuffenhausen 😀

0

Van harte proficiat !!

Plumber

0

Proficiat!!! geniet ervan het vliegt voorbij

en denk dan …. over 18jaar moet ik een porsche bijkopen 🙂

0

Proficiat man, geniet ervan! Toch al een Porsche Matchboxke gekocht ;-).

0

Megaproficiat! Moge je nog lang in ‘shock and awe’ blijven voor dit kleine wondertje! 😉

0
                          12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.