mijne 930 en onze pa zijne 997 4S targa

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s mijne 930 en onze pa zijne 997 4S targa

• Maker
    Discussie

• 930

heb onze pa eindelijk zover gekregen dat hij er ook eentje gekocht heeft

Attachments:
      • IMG_04341.JPG
      • IMG_04361.JPG
    15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • WB

kweet ni zelle…geef mij toch de 4S targa maar…. :relaxman:

0
        930

fijn al die positieve reacties. dat het weer maar vlug beter wordt dan kan hij nog eens buiten komen. miss allemaal tot bij de real live

0

mooi koppel passen wel bij elkaar van kleur, en voor 1 keer vind ik een big fat booty ook sexy :mrgreen:

0

Die 930 is echt te gek, schitterende wagen :respekt: :first: . De 997 mag er ook zijn, maar die 930 heeft toch meer “Porsche factor” 😎 .

0

ok geen probleem,ik heb ook veel foto’s van porsche’s,heb trouwens een zaak(exclusive carcleaning)ik heb dus al wat speciallekes gereden.

0

ik woonde in het verlengde van de pleinstraat, de schaltusstraat.
                  Ben regelmatig in de buurt, spring zeker eens binnen

0

mooie auto’s,ik zou mij ook graag een 997 kopen maar vind geen liefhebber voor mijn 996TT.

@930
                    ik ben ook van heusden-zolder(viversel),pleinstraat 16,je bent altijd welkom voor een praatje en drankje. :drink:

0

[quote=”PatrickB” post=91510]Beide lekkere kontjes. Maar ik val idd ook op “iets oudere vrouwen” :cool:[/quote]

iets oudere DAMES it is 🙂

Een prachtkont!

0
                      PB

Beide lekkere kontjes. Maar ik val idd ook op “iets oudere vrouwen” 😎

0

Idd,
                          geef mij ook maar de rechtse (930). Schitterend! :respekt:

0
                          Anoniem

Geen twijfel welke kont hier de mooiste is 😉

[IMG]http://i39.tinypic.com/14xyt0g.jpg[/IMG]

0

@930 , ben van boekt ,ubbelstraat . grtz :drink:

0

mooie foto van deze 2 prachtige porsches :respekt:

0

Ik woon nu in Hasselt centrum, maar tot vorig jaar in Viversel vlak tegen circuit, maar verkocht…
                                  Ben ook nog vaak in Zolder, bedrijf van mijn schoonvader ligt op de schacht

0
                                  930

@zimmerman ben ook van heusden van de heuvelstraat. en jij?
                                    @jol178 ja die nummerplaat moest ik hebben past bij de auto eh. vanwaar ben jij?

0
                                  15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.