mijne 930 en onze pa zijne 997 4S targa

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s mijne 930 en onze pa zijne 997 4S targa

• Maker
    Discussie

• 930

heb onze pa eindelijk zover gekregen dat hij er ook eentje gekocht heeft

Attachments:
      • IMG_04341.JPG
      • IMG_04361.JPG
    15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • WB

kweet ni zelle…geef mij toch de 4S targa maar…. :relaxman:

930

fijn al die positieve reacties. dat het weer maar vlug beter wordt dan kan hij nog eens buiten komen. miss allemaal tot bij de real live

mooi koppel passen wel bij elkaar van kleur, en voor 1 keer vind ik een big fat booty ook sexy :mrgreen:

Die 930 is echt te gek, schitterende wagen :respekt: :first: . De 997 mag er ook zijn, maar die 930 heeft toch meer “Porsche factor” 😎 .

ok geen probleem,ik heb ook veel foto’s van porsche’s,heb trouwens een zaak(exclusive carcleaning)ik heb dus al wat speciallekes gereden.

ik woonde in het verlengde van de pleinstraat, de schaltusstraat.
                  Ben regelmatig in de buurt, spring zeker eens binnen

mooie auto’s,ik zou mij ook graag een 997 kopen maar vind geen liefhebber voor mijn 996TT.

@930
                    ik ben ook van heusden-zolder(viversel),pleinstraat 16,je bent altijd welkom voor een praatje en drankje. :drink:

[quote=”PatrickB” post=91510]Beide lekkere kontjes. Maar ik val idd ook op “iets oudere vrouwen” :cool:[/quote]

iets oudere DAMES it is 🙂

Een prachtkont!

PB

Beide lekkere kontjes. Maar ik val idd ook op “iets oudere vrouwen” 😎

Idd,
                          geef mij ook maar de rechtse (930). Schitterend! :respekt:

Anoniem

Geen twijfel welke kont hier de mooiste is 😉

[IMG]http://i39.tinypic.com/14xyt0g.jpg[/IMG]

@930 , ben van boekt ,ubbelstraat . grtz :drink:

mooie foto van deze 2 prachtige porsches :respekt:

Ik woon nu in Hasselt centrum, maar tot vorig jaar in Viversel vlak tegen circuit, maar verkocht…
                                  Ben ook nog vaak in Zolder, bedrijf van mijn schoonvader ligt op de schacht

930

@zimmerman ben ook van heusden van de heuvelstraat. en jij?
                                    @jol178 ja die nummerplaat moest ik hebben past bij de auto eh. vanwaar ben jij?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.