Mijne 964 beetje upgraden!

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Mijne 964 beetje upgraden!

• Maker
    Discussie
  • Ja moet ne mens doen in de winter als je Porsche in je garage staat, beetje veranderen zeker!

PORSCHE964.jpg

Ondertussen deze spullen reeds gekocht. :up: :up: :up:

Nog op het lijstje maar nog niet binnen:
    -Airducts.
    -Supersprint uitlaatstuk of gelijkaardig.
    -Witte pinkers.

Nog aan het twijfelen om een Cuprohr te steken of niet.
    Ondertusen ook binnen geweest voor onderhoud en dergelijke en moeten vaststellen dat ik er al………………… 500km mee gereden in de 9 maanden dat ik hem heb 😳 😳 😳 :bounce: :bounce: :bounce:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 108)
    • Alvast een voorsmaakje Luc, ben ongeveer 1 voormiddag bezig geweest met de motorkap alleen!

Correctie is geen 100% maar toch al een wereld van verschil :up:

[URL=http://s620.photobucket.com/user/OlivierV/media/IMG_0671_zps27332bcf.jpg.html][IMG]http://i620.photobucket.com/albums/tt289/OlivierV/IMG_0671_zps27332bcf.jpg[/IMG][/URL]

:up: met die dingen moet zeker checken of ze niet uit Australie komen want anders gaat je flat6 ongeveer zo klinken :think:

Nog iets binnen gekregen vandaag :relaxman: :relaxman: :relaxman:

UITLAAT964.jpg

wel,met een KW of een H&R legt ge hem op de grond als ge wilt… :driver:

Ik ben alvast heel benieuwd naar het eind resultaat Luc ! :respekt:

Die van mij heeft een LB2 kit en een cuprohr … méér dan luid genoeg. :mrgreen:

Voor het lager leggen, zelfde situatie: kortere h&r veren (de groene) zaten er al onder als ik de auto kocht, de nieuwe bilsteins (B6) laten niet toe om véél lager te gaan, hij staat nu iets lager dan een RS. In de praktijk laag genoeg want mijn garagekrik past niet meer onder de voorste steunpunten 😎

Tegen het eind van de maand zou ik weer op de baan zijn, de koppeling moet vernieuwd worden, heb ineens de RS kit laten bestellen … kan al niet wachten :driver:

Groeten,

Peter

Werkt wel diefstal afstotend zo’n G-bochtje … :wtf: :mrgreen:

:relaxman:

De 964 laten uitlijnen vandaag en terwijl hij op de brug stond en de bodemplaat er toch af moest eens de uitlaat bekeken, der zit blijkbaar al een Cuprhor onder en dit in combi met de G-pipe is dus echt NIET TE DOEN :music: :music: :music:

Hahaha, ik ook een kwartaaltje ongeveer, niet te doen dus, niet zonder oordoppen, want ze suizen echt zwaar, ook als je maar een uurtje gereden hebt… MAAR WEL LACHEN!!

Ik kan de ervaring iedereen aanraden!!

O ja, en je maakt weinig vrienden in de buurt!

zelf ook ondervonden op de vorige cabrio 964 , weekje of twee mee gereden en da was genoeg
                        beter gezegd van goeie te veel succes Luc maar ik slaap na de middag blijf uit de buurt bedankt .

groeten

Das dat bochtje dat de laatste demper vervangt. Das idd niet te doen

Ik rijd met ne 964 cabrio met lege kat en g pipe zet wel nooit de radio op 😀

Is niet te doen!!!!!

Vandaag zo een G-pipe (in bruikleen van ‘den bakker’) gemonteerd op de 964, miljaar da maakt lawaai 😯 😯 😯 , zal eens moeten ondervinden als ik ermee :driver: :driver: :driver: als dit te doen is anders gaat da spel der weer af zulle :think: :think: :think:

Ook voor gehad, 1 min is de gemiddelde levensduur van dat ding!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 108)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.